| Florinel690 a întrebat:

Am comandat in 28 decembrie la eMAG un laptop si nu mergea. Adică nu puteam instala windows. A fost trimis în service, s-a rezolvat si a fost totul ok. Ieri seara eram pe net, mi-a apărut ceva eroare pe ecran si s-a atins si daca dau pornire se aprinde becul insa pe ecran nu apare nimic. Bănuiesc că e placa video. Pe mine ma intereseaza daca mai pot returna produsul acum. Deja ar fi a doua oara cand ar trebui trimis in service in termen de o luna. Are termen de retur de 30 de zile. Eu as dori sa il schimb, sa mai pun bani eventual pentru ceva mai bun. Mă poate ajuta cineva cu un sfat despre ce ar trebui sa fac? Multumesc anticipat!

Răspuns Câştigător şi Apreciat de Editori
Salontanul
| Salontanul a răspuns:

Daca-l trimiti in service si cei de la service iti dau negatie atunci va putea fi schimbat. Oricum, dupa 3-4 mers in service ar trebui sa ti-l schimbe. Daca nu, ia legatura cu cei de la ANPC.

2 răspunsuri:
| Florinel690 explică (pentru Salontanul):

Multumesc! Am sa ii sun azi sa vedem cum pot ajunge la o intelege cu ei.

Salontanul
| Salontanul a răspuns (pentru Florinel690):

Multumesc si eu!