Poate cu o majorare de 50% a salariului, altfel nu nici gand sa pierd 4 ore din timpul meu pe drumuri.
Nu aș accepta, dar asta nu înseamnă că așa cum aș proceda eu trebuie să procedeze toată lumea. Uneori în viață trebuie să faci compromisuri, dacă ai acasă 2 copilași și nu poți găsi imediat alt loc de muncă cred că vei accepta și 8 ore de drum.
Depinde si ce lucrezi man, in ce domeniu si pe ce functie ca nu putem sa o dam la modul general acum. Una e sa fii inginer si sa fie practic ceva normal sa ai lucrari in diverse zone la care trebuie sa te deplasezi pana la terminarea acestora, alta e sa fii programator si sa te trimita de la o firma la alta sa le rezolvi problemele fara sa ti se spuna de conditiile de lucru de la bun inceput.
Deci, ce functie ai? Ti s-a zis de la bun inceput ca jobul presupune deplasari?
Aș estima că doar combustibilul ar costa cât o chirie deci vorbește cu firma să te cazeze undeva acolo.
Lucrez ca electrician pe șantier. Sunt angajat. La început au fost lucrări prin apropiere. Maxim o ora dus o ora întors. Asa sunt de acord. Dar acum este prea mult doua dus doua întors.
Au început sa facă magazine Penny în toată tara.
Păi mane, nu era la mintea cocoșului de când te-ai angajat ca electrician pe șantier că șantierul o sa fie acolo unde există ceva de muncă prin țară? Nu ți-ai ales un job de birou unde sa te duci zilnic in același loc, ți-ai ales efectiv un job ce presupune deplasări. E ca și cum te-ai face doctor dar îți este frică să vezi sânge. Schimba-ti meseria că nu e de tine. Ca electrician oriunde te-ai angajat te trimite la lucrari prin țară unde au ei contracte și/sau sedii.
Dacă transportul este asigurat de către firmă, da. Intr-adevar, cam mult timp pe drum.
Doar sa nu va plateasca o cazare si sa nu va dea diurnă.