anonim_4396
| Anonim întreabă:

Hey! De ce daca este stricat un produs comandat de pe net când îl returnez trebuie să îl dau înapoi? Și când returnez un produs am auzit că trebuie împachetat, in ce îl împachetez pentru a fi trimis înapoi?

Răspuns Apreciat de Editori
| valentinsdq a răspuns:

Pentru ca asa este normal. Daca produsul este stricat, trebuie returnat. Ce sa faci cu un produs stricat. Il returnezi tot in cutia in care l-ai primit. De aceea este recomandat sa nu rupi direct cutia cand o desfaci. Expeditorul ar trebui sa iti puna o eticheta la dispozitie cred, pentru a-l trimite inapoi.

4 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Pai daca ei iti dau banii nu e logic sa le dai si tu produsul inapoi?

| Wr3nch a răspuns:

Pentru ca nu poti ramane cu produsul defect? laughing La randul lui vanaztorul ii cere bani la distribuitor pe el, si trebuie demonstrat ca produsul chiar e defect.

| johnnny123 a răspuns:

Pai tu cum ai propune sa se desfasoare acest proces?

Daca nu ar trebui sa-l dai inapoi (ceea ce, apropos, inseamna acelasi lucru cu "a-l returna"), ce i-ar impiedica pe oameni sa minta ca produsul pe care l-au primit este defect si sa primeasca inca unul gratis?

| Vântulalb a răspuns:

"când îl returnez trebuie să îl dau înapoi?"
a returna = a da inapoi
Il impachetezi in cutia originala daca o mai ai, daca nu, in orice cutie in care incape. Dar nu prea mare. Si evident, scrii adresa de unde l-ai primit.