| Walhalla a întrebat:

Salve! Vreau sa cumpar un telefon de pe okazii, dar pentru ca nu am inca niciun calificativ, vanzatorul nu il vinde decat prin plata transportului in avans..Insa nu stiu ce inseamna asta concret...Inteleg faptul ca eu trimit primul banii, dar daca el nu mai trimite telefonul. Explicati-ma, va rog.

5 răspunsuri:
| RefinedStrings a răspuns:

In general pe okazii au inceput astia sa creeze asigurari, etc. Tu chiar nu poti gasi un telefon pe alt site, unde sa nu platesti transportul in avans?
Adica practic el vrea sa ii trimiti banii inainte. Lucru care mi se pare cel putin dubios. Este alegerea ta daca vrei sa faci o afacere din asta. te salut.

| Coso_Cosmin_1994 a răspuns:

Contacteaza-l pe vanzator, vorbeste cu el la telefon si dati seama ce fel de persoana este. daca este de incredere cumpara telefonul, asa am facut si eu. Succes!

| darrio2007 a răspuns:

Mai sunt si alte site-uri unde nu se plateste decat la primirea coletului.

| MrAnderson a răspuns:

"Transportul in avans" inseamna sa ii trimiti aia 10 lei pentru taxe postale.
Cel putin asa inteleg eu.

| Okaziiro a răspuns:

Buna ziua,

In momentul introducerii unui articol pe site, vanzatorul are posibilitatea de a stabili politica de trimitere si de retur a produsului. Este necesar sa verificati acest lucru in cadrul sectiunii "Modalitati de livrare si plata" din partea inferioara a paginii produsului. In momentul in care plasati comanda in cadrul unui produs, va angajati sa respectati conditiile utilizatorului inscrise in sectiunea mentionata anterior.

Plata prin avans reprezinta plata ce se efectueaza inainte ca vanzatorul sa trimita produsul cumparatorului. Okazii.ro recomanda tuturor utilizatorilor sa aleaga produsele marcate cu Garantia de Livrare sau, in cazul in care acestea nu fac parte din program, sa solicite vanzatorului Garantia de Livrare. Acest serviciu este gratuit, se activeaza instant pentru vanzatorii Okazii.ro si ii asigura pe cumparatori de primirea produsului corespunzator sau de returul sumei de bani achitata. In cazul in care articolul nu este conform descrierii facute pe site, utilizatorul poate solicita returnarea articolului in termen de 3 zile lucratoare de la primirea acestuia. In aceasta perioada contravaloarea produselor achizitionate prin intermediul Garantiei de Livrare este blocata intr-un cont intermediar, detinut de catre Okazii.ro. Daca in acest interval cumparatorul nu reclama conformitatea produsului cu descrierea de pe site, banii sunt deblocati si transmisi mai departe vanzatorului.

Un utilizator mai poate alege si primirea articolului cumparat prin Predare personala sau la punctul de livrare Okazii.ro din cadrul Magazinului Domo aflat in incinta Baneasa Shopping City, Bucuresti. Astfel se asigura faptul ca produsul pe care utilizatorul il achizitioneaza este cel dorit si tranzactia se incheie numai daca articolul corespunde calitatii si caracteristicilor pe care vanzatorul le-a furnizat in anunt.

Totodata, Okazii.ro vine in spirijinul cumparatorilor si prin intermediul Departamentului Asistenta Clienti. In cazul in care doriti asistenta in activitatea desfasurata pe site, ne puteti contacta pe adresa suport@okazii.ro sau la numarul de telefon 0374652944 de luni pana sambata între orele 9:00-21:00.

O zi placuta,
Okazii.ro