imi puteti spune daca acest sistem este bun pentru gaming si daca se potrivesc piesele pe placa de baza. https://www.emag.ro/proces_comanda dau FUNDA!
Ce windows e mai bun sa imi pun (sunt gamer) 7 sau 8?
Ce jocuri stiti si voi pentru telefon (android)?
Locuri de munca prin valcea? ma puteti ajuta?
Unde merg la wow. World of warcaft... in ce lume sa imi pice iteme bune? am 85 :). colegii mei spun ca sunt praf pentru ca n- am itm. dar sunt incepator... face ei ca in raid. arena battle nu rezist. ma...? (mai mult)
De ce imi Apare Erroarea asta la metin2 gx Unable to open the script file? Am reinstalat joc dar tot asa se intampla de ce?
Ce jocuri frumoase/distractive/marfa/de care sa nu te plictisesti stiti si voi pentru telefon (Android)? vreau denumiri nu site-uri;)) Voi ce jocuri aveti pe telefoane?
Stie cineva cum sa imi schimb animalul pe jocul Lif de la Gamevial? mie imi da mereu iepurele, dar vreau o caprioara.cine stie cum sa imi schimb animalul il rog sa`mi spuna! funda, mersi.
Am o problema nu pot deschide metin2ro. Dupa ce mi se incarca autopacheru dau incepe joc dar nu imi apare ferestra. MA poate ajuta cineva dau funda!:)
Zicetim si mie mai multe Metinuri (PVM). Cu multi playeri 24/24 G si P sa le gasesc la un negustor. Va rog frumos zicetim si mie cateva. Multumesc. Funda
Imi spuneti si mie va rog frumos la metin2ro cum sa faci rost de hack-ul M2BOB?
Cum pot sa joc NBA 2k11 online? va rog sa imi spuneti!
Care e cea mai tare varianta a jocului Zuma?
Ce joc sa ma joc? caut un joc de actiune, ceva original
care imi poate da si mie un site de unde pot lua Assassin's Creed III? Cel mai bun raspund primeste funda+vot!
Cine are server propriu de minecraft? poate jucam impreuna dau funda la cel mai bun
Buna tpu...am o problema cu cs...cand vreau sa intru pe un server care am intrat de atatea ori pe el imi apare scris..Nume rezervat..Foloseste setinfo_pw parola:ce trebuie sa fac nu am parola? funda:XAm...? (mai mult)