Daca l-ai cumparat din magazin esti la mila lor. Legea aceea cu returul obligatoriu acceptat se refera doar la produsele cumparate online.
Plus ca returul acela este la maxim 14 zile. Tot ce este peste (cum sunt cele 60 zile la eMAG) este bonus din partea magazinului si se pot razgandi oricand. Legea ii obliga doar pentru online si doar pentru primele 14 zile.
Poti avea noroc sa dai peste un angajat de treaba si sa rezolvi. Dar nu mai pierde vremea pe net si fugi la ei in magazin.
Este falsa informatia ca returul se poate face doar pentru cumparaturile online.
Poti returna articole cumparate din magazinele fizice, in termen de 14 zile. Asa spune legea. Sunt magazine care ofera chiar mai mult timp: Ikea, Le Roy Merlin au termen 1 an.
Conditia e ca bunurile sa nu fie folosite si sa prezinti bonul.
Cauta legea si articolul si da-mi, te rog, numarul articolului si punctului unde spune asta.
Nu e cazul sa confundam legea si obligatia cu strategiile de marketing. Faptul ca acele magazine au posibilitatea de retur este doar marketing, cum am zis au POSIBILITATEA, nu obligatia. Diferenta este ca daca faci plangere la ANPC pentru un magazin fizic, nu rezolvi nimic, insa pentru online ii va obliga sa-ti ia returul. (asta daca nu e un produs dintr-o categorie speciala - personalizat, igiena personala, etc.)