Daca ai inchiriat printr-o platforma gen Booking este foarte simplu sa iti recuperezi banii.
Daca ai inchiriat si nu ai nici o dovada gen factura sau macar o discutie pe whatsapp este cam greu sa iti mai recuperezi banii.
„Astazi mi s-a spus ca am virat in contul cameristei, nu al patroanei."
Nu ti se pare un raspuns la mișto?
Ce treabă are camerista cu rezervarea?
Depinde pe ce site ai rezervat.
Turistinfo
Reclamatie la ANPC. Daca ai dovada plății.
Daca nu rezolvi cu protectia consumatorului, in instanta.
Dar sunt uluit: cum s-a facut viramentul in contul cameristei? Cine ti l-a pus la dispozitie? Dar chiar si asa, pensiunea este responsabila.
Pai si contul ala nu de la ei l-ai stiut? Mare smecherie.
Reclamatie la ANPC. Cu dovada viramentului (sau cum ai platit).
Uite de asta nu mai fac eu rezervari pe site-uri care afiseaza particulari fara acte. Pentru rezervari din astea in care vorbesc direct cu proprietarul nu mai fac decat pe https://www.roturistic.ro. Deci asta e singurul site care îți arată numarul de clasificare, numele firmei care are pensiunea, stii clar cu cine vorbesti si pe cine reclami daca e ceva. Eu nu inteleg de ce nu e obligatoriu la toate siteurile sa fie asa.
Pe booking macar, primesti banii inapoi automat daca esti in perioada de anulare acceptata, te protejeaza booking si airbnb la fel. Pe site-urile romanesti unde sunt toti particularii fara acte nu esti protejat deloc.