Garantia nu prea are legatura cu returnarea produsului. Returnarea unui produs este o facilitate oferita de unele firme care au ca obiectiv obtinerea unui nivel superior de satisfactie a consumatorului sau pur si simplu asigurarea faptului ca acesta nu va regreta alegerea facuta. De exemplu Flanco accepta returnarea oricarui produs in termen de 30 de zile de la data achizitiei, fara nicio explicatie din partea consumatorului, dar nu pentru faptul ca acesta s-a defectat in garantie, ci pur si simplu pentru ca asta este dorinta cumparatorului.
Lasand la o parte aceste cazuri (deocamdata) exceptionale, dreptul legal de a returna un produs este totusi conditionat de existenta unor motive care sa justifice acest lucru. Din cate stiu, singurul motiv pentru care se poate returna un produs il constituie viciile ascunse care existau la momentul achizitiei, cu conditia sa nu se depaseasca un anumit termen (nu mai stiu daca e vorba de 30 de zile sau de 180). Ar mai fi probabil o varianta, cea a situatiei in care produsul trebuie inlocuit, iar acest lucru nu mai este posibil (de exemplu pentru ca modelul respectiv nu se mai comercializeaza).
Nici intr-un caz insa nu se va accepta returnarea produsului doar pentru ca acesta s-a defectat in garantie sau pentru ca pur si simplu nu mai ai nevoie de el.
Nope, nu poti, iti va fi inlocuit doar daca ti-l tin in service peste 30 de zile sau iti fac vreo 3 reparatii la el in perioada de garantie. Suna si intreaba la firma care se ocupa de garantie.
Pai daca il primesti reparat (sau iti este inlocuit), ce motiv ai mai avea sa il returnezi? Pai daca ar fi asa si eu mi-as cumpara o masina, as circula cu ea cateva luni, dupa care as returna-o dealerului de unde am cumparat-o. Si uite-asa mi-am inchiriat o masina pe degeaba...
Garantia nu prea are legatura cu returnarea produsului. Returnarea unui produs este o facilitate oferita de unele firme care au ca obiectiv obtinerea unui nivel superior de satisfactie a consumatorului sau pur si simplu asigurarea faptului ca acesta nu va regreta alegerea facuta. De exemplu Flanco accepta returnarea oricarui produs in termen de 30 de zile de la data achizitiei, fara nicio explicatie din partea consumatorului, dar nu pentru faptul ca acesta s-a defectat in garantie, ci pur si simplu pentru ca asta este dorinta cumparatorului.
Lasand la o parte aceste cazuri (deocamdata) exceptionale, dreptul legal de a returna un produs este totusi conditionat de existenta unor motive care sa justifice acest lucru. Din cate stiu, singurul motiv pentru care se poate returna un produs il constituie viciile ascunse care existau la momentul achizitiei, cu conditia sa nu se depaseasca un anumit termen (nu mai stiu daca e vorba de 30 de zile sau de 180). Ar mai fi probabil o varianta, cea a situatiei in care produsul trebuie inlocuit, iar acest lucru nu mai este posibil (de exemplu pentru ca modelul respectiv nu se mai comercializeaza).
Nici intr-un caz insa nu se va accepta returnarea produsului doar pentru ca acesta s-a defectat in garantie sau pentru ca pur si simplu nu mai ai nevoie de el.
Răzvănykă întreabă: