| nukeyly a întrebat:

Virezi bani intr-un cont, apoi iti dai seama ca ceva nu-i bine, iei legatura cu banca ei dau unda verde si blocheaza doar suma virata de tine in contul respectiv, banca iti da raspuns in scris tot ok.
Banca nu poate lua legatura telefonic cu proprietarul contului din x motive si nici nu dau telefonul omului sa poti lua legatura cu el [protectia datelor], cum recuperezi suma? Cat timp ai la dispozitie legal sa "nu se prescrie" povestea 1 luna, 1 an, 10 ani, 99 ani?

3 răspunsuri:
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Va trebui sa iai tu legaura cu proprietarul contului pentru ca acesta sa-ti revireze suma respectiva. Daca ai luat legatura si ai solicitat revirarea nu mai curge termenul de prescriptie.
Si daca nu o face de bunavoie poti sa-l dai in judecata, ca sa fie obligat la restituirea sumei respective.

| mi25 a răspuns:

Bancile, de regula, nu lucreaza telefonic.
Prescrierea se intrerupe la data deschiderii demersurilor de recuperare aa sumei.
Orice proprietar de cont care ia la cunostinta ca o suma primita nu-i apartine, este obligat sa returneze suma.
Faci sesizare in scris la banca, iar banca este obligata sa someze, in scris, proprietarul contului sa returneze suma.
Poti apela apoi si la un executor judecatoresc sau chiar la instanta.

| carevaescu a răspuns:

De ce nu intrebi banca direct?