| unromantraditional a întrebat:

Consola pentru mixaj audio de la Lidl,care apare si in reclamele TV,cred ca se numeste Silver Crest, este la fel de buna ca si consola Hercules mp3 e2? Pe care ar trebui sa o cumpar? Tine-ti cont de faptul ca sunt incepator si ca pentru inceput voi mixa doar in camera meawinking

Răspuns Câştigător
| Roland_Szollosy_1996 a răspuns:

Salut happy. eu am o consola dj hercules mp3 e2 si sunt foarte multumit de el.Are mai multe effecte decit asta de le lidl. Eu iti zic sa-ti iei un hercules. Si nu e greu de lucrat pe ea.

| unromantraditional explică (pentru Roland_Szollosy_1996):

Unde ai vazut ce efecte are asta de la lidl?

| Roland_Szollosy_1996 a răspuns (pentru unromantraditional):

Pe sitel lidl. Scria acolo ce chesti are pe el (butoane).Ma rog nici nu cred ca are effecte happy

| unromantraditional explică (pentru Roland_Szollosy_1996):

2 dj mi-au zis pana acum ca aceasta consola este la fel de buna ca si hercules mp3 e2winking multumesc de sfaturi, dar sunt incepator, deci cred ca o voi cumparawinking oricum, ce id de mess ai? poate facem un mix impreuna, ai funda oricum happy

| Roland_Szollosy_1996 a răspuns (pentru unromantraditional):

Szrolisz@yahoo.com

| unromantraditional explică (pentru Roland_Szollosy_1996):

Ti-am dat add, acceptawinking

| DJMikeGMC a răspuns (pentru Roland_Szollosy_1996):

Mor de din astia ''dăștepți'' care cred ca stiu ei tot. consola aceea nu are cate un buton pentru un anume efect : are in stanga si in dreapta butonul negru cu care activezi efectul dorit sau prin rotire il schimbi. are aprox 10 efecte

| unromantraditional explică (pentru DJMikeGMC):

Dap asa...deja am cumparat-o...dar vreau sa o schimb.De Numark Mixtrack pro ce zici? costa 800lei.

| horia253k4 a răspuns (pentru Roland_Szollosy_1996):

De unde ai cumparat consola hercules mp3 e2 si la ce pret as vrea sa cumpar una

10 răspunsuri:
| sebby56 a răspuns: