| ioanalarisa380 a întrebat:


As vrea sa îmi cumpar o chitara acustica/ electro-acustica (sunt începătoare) și nu stiu exact ce sa aleg. Ma gandeam la aceasta, îmi place forma și culoarea https://www.musicandmore.ro/......stica.html
Insă nu sunt sigura dacă e buna.
Astept recomandări, bugetul fiind de aproximativ 700 de lei

7 răspunsuri:
| IonutViciosul a răspuns:

Ok, ești începătoare. Cea mai mare prostie este să vrei să cânți de exemplu la o chitară electrică sau bass și să spui "Învăț prima oară la chitara acustică și apoi îmi iau din astălaltă.". (Spun asta pentru că formularea "sunt începător/oare" o aud cel mai des în astfel de contexte).
Revenind la chitară, da, pare bună. Deși nu înțeleg de ce ți-ai lua o chitară electro-acustică. Ai de gând să folosești pedale cu efecte? Să cânți live cu ea undeva și să îi aplici un efect distinct? Ca de exemplu fuzz sau distorsie? Lasă-mi un mesaj ca să mai vorbim.

| sierra1 a răspuns:

Fiind de tip mini jumbo, cre că nu ești adult

| ioanalarisa380 explică (pentru IonutViciosul):

Vreau doar sa invat sa cant, nu la spectacole sau ceva, ma gandeam la una electro-acustica sau acustica nu neaparat una electro-acustica

| ioanalarisa380 explică (pentru sierra1):

Da, am 16 ani, dar îmi place forma, m-ar dezavantaja cu ceva faptul ca e mini jumbo?

| sierra1 a răspuns (pentru ioanalarisa380):

De fapt nu o iei pentru o viață așa că cumpăr-o!

| IonutViciosul a răspuns:

Înainte de toate, o chitară electro acustică necesita și un amplificator (care costa și el cateva sute de lei, nu știu exact, 200, poate 400, depinde) ca să își îndeplinească rolul. Dacă nu ai amplificator la care să o conectezi, cânți la ea ca la o chitară acustică. Deci, își are rostul să îți cumperi o chitară electro-acustică? Sunt câțiva bani în plus și te poate costa triplu la final laughing