anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Unde pot lua lectii/ cursuri de pian pentru adulti in Bucuresti? Stiti vreun centru cultural?

13 răspunsuri:
| xtina a răspuns:

Da, Inainte mi se parea ca la Palatul Copiilor era cursuri de pian si de cantat. Acum nu stiu sigur daca inca mai sunt cursurile, dar incearca.


Mult Succesbig grin

| ralucissima a răspuns:

Puteti lua lectii de pian la voi acasa!
www.cursuridepian.lx.ro

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Lectii de chitara canto si pian la Boem Club
Lectiile de chitara, pian si canto sunt destinate amatorilor de muzica indiferent de varsta sau de cunostintele muzicale pe care le aveti.
Pentru mai multe detalii vizitati: http://lectiidechitara.ro; http://lectiidecanto.ro; http://lectiidepian.ro; office@boemclub.ro Mobil: 0735641594 Boem Club 80 RON
Telefon: 0735641594

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Acum puteti primi lectii de pian si la domiciliu :
www.cursuridepian.lx.ro

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Sunt multe, unul dintre ele este magic arts, acolo am inceput si eu sa fac pian, iar profesoara este foarte draguta si rabdatoare. mergi si vezi daca iti place.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Eu iau lectii de pian la Boem Club! avantajul este ca poti studia la ei daca nu ai pian acasa, au un sediu dragut si profesori buni. a, si era sa uit...program de la 10-20 in fiecare zi, inclusiv in weekend, te poti duce cand vrei! www.boemclub.ro

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

DEZVOLTAREA INTELIGENTELOR MULTIPLE PRIN ARTA

Tot ce ai nevoie…este in TINE!
Centrarea invatarii pe cursant, abordare personalizata in functie de asteptarile participantului.
REDUCERE 30%
Pian, chitara, teatru, pictura, fotografie, ateliere de creatie, body painting.
www.sincretismulartelor.ro
0726536678

| TeodoraStef a răspuns:

Brevis Music Art in zona Piata Unirii, la 2 minute de metrou Unirii. Mai multe pe www.brevis.ro

| de_Muzica_Clubul_1989 a răspuns: