anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Unde pot lua lectii/ cursuri de pian pentru adulti in Bucuresti? Stiti vreun centru cultural?

13 răspunsuri:
| xtina a răspuns:

Da, Inainte mi se parea ca la Palatul Copiilor era cursuri de pian si de cantat. Acum nu stiu sigur daca inca mai sunt cursurile, dar incearca.


Mult Succesbig grin

| ralucissima a răspuns:

Puteti lua lectii de pian la voi acasa!
www.cursuridepian.lx.ro

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Lectii de chitara canto si pian la Boem Club
Lectiile de chitara, pian si canto sunt destinate amatorilor de muzica indiferent de varsta sau de cunostintele muzicale pe care le aveti.
Pentru mai multe detalii vizitati: http://lectiidechitara.ro; http://lectiidecanto.ro; http://lectiidepian.ro; office@boemclub.ro Mobil: 0735641594 Boem Club 80 RON
Telefon: 0735641594

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Acum puteti primi lectii de pian si la domiciliu :
www.cursuridepian.lx.ro

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Sunt multe, unul dintre ele este magic arts, acolo am inceput si eu sa fac pian, iar profesoara este foarte draguta si rabdatoare. mergi si vezi daca iti place.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Eu iau lectii de pian la Boem Club! avantajul este ca poti studia la ei daca nu ai pian acasa, au un sediu dragut si profesori buni. a, si era sa uit...program de la 10-20 in fiecare zi, inclusiv in weekend, te poti duce cand vrei! www.boemclub.ro

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

DEZVOLTAREA INTELIGENTELOR MULTIPLE PRIN ARTA

Tot ce ai nevoie…este in TINE!
Centrarea invatarii pe cursant, abordare personalizata in functie de asteptarile participantului.
REDUCERE 30%
Pian, chitara, teatru, pictura, fotografie, ateliere de creatie, body painting.
www.sincretismulartelor.ro
0726536678

| TeodoraStef a răspuns:

Brevis Music Art in zona Piata Unirii, la 2 minute de metrou Unirii. Mai multe pe www.brevis.ro

| de_Muzica_Clubul_1989 a răspuns:

ClubuldeMuzica.ro ofera lectii de PIAN, CHITARA, VIOARA, CANTO si este deschis tuturor persoanelor, indiferent de varsta sau de nivel. Locatia este eleganta, profesorii sunt experimentati, deschisi la orice gen muzical si aveti BONUS cursuri de teoria muzicii si istoria muzicii.
Prima lectie este GRATUITA!

Pt mai multe detalii: http://www.clubuldemuzica.ro/
Inscrierile se fac telefonic la nr de tel: 0736 577 110

| PianoForte a răspuns:

Da, in curand va invit la scoala particulara de muzica PianoForte pentru lectii de pian, lectii de vioara si lectii de canto. PianoForte va ofera, incepand cu luna aprilie, lectii de pian, lectii de vioara si lectii de canto, pentru toate varstele si orice nivel. Doritorii isi pot incununa rezultatele prin participarea la recitalurile periodice organizate in cadru festiv, cat si prin participarea la evenimente-surpriza muzicale. Vizitati www.lectiipian.ro pentru imagini din cadrul recitalurilor, pentru o prezentare amanuntita a lectiilor de pian, precum si pentru ultimele detalii legate de scoala PianoForte. Va astept cu drag! Diana Bratan

| Bucuresti_Lectii_de_Pian_1990 a răspuns:

Sun profesoară de pian si teorie muzicală - ofer lectii de pian copiilor si adutilor. Sunt absolventă a Universitatii Nationale de Muzica din Bucuresti, dețin certificat de modul psihopedagogic, atestat de pianist și studiez acest instrument de peste 16 ani. Lectiile se pot desfasura la domicilul meu (in zona Titan - la 5 minute de metrou) cat si la domiciliul elevului. Pretul unei sedinte de o ora este de 60 de lei.
Obisnuiesc sa introduc in cadrul lectiei de pian si cateva concepte legate de istorie, arte plastice, literatura care sunt menite sa dezvolte copilului d.p.d.v. mental, o perceptie mai larga asupra culturii generale. Totul desfasurandu-se intr-un mod placut elevului, care sa stimuleze curiozitatea si cunoasterea copilului dumneavoastra.

| melikeferdinand a răspuns:

Eu iau lectii de pian mai nou la scoala de muzica PianoForte. Am avut parte atat in scoala generala, cat si in liceu, si de profesori buni, si de profesori rai, la diverse materii, incat pot face diferenta. Nu vreau sa vorbesc de rau pe nimeni dar se pare ca, in ce priveste pianul, am facut bine ca am plecat de la clubul unde eram inscris, pentru a-i alege pe ei. Profesoarele de aici stiu cu adevarat sa predea pianul pe intelesul unui novice si sunt pasionate de muzica cum rar intalnesti! Sincer, abia astept sa ajung la fiecare ora, cred ca sunt un norocos happy Sa stii sa canti la pian e minunat!

| adinutzaalbinutza a răspuns:

Si eu tot la Boem Club merg. Poate ne intalnim pe acolowinking. Eventual la workshopurile de teorie si istorie.