Eu sunt mare amator de telemea. In special de aia de oaie.
Acum, nu te supara si tu de o mica gluma. Destinde putin atmosfera.
Ok, bravo tie )
Nu ma supar la glume, doar ca nu vreau raspunsuri filosofice despre Crestinitate.
Acesti zei au denumiri date de elemente ale naturii, sentimente specifice omului. Unii spun ca are un anumit efect dar ca lucreaza cu diavolul. In opinia mea este toxica doar pentru cei care cred in ea nu pentru cei care nu ii acorda importanta. Te-as sfatui sa nu adopti asemenea mizerii.
Wicca pare sa devina intr-adevar o porcarie pe care o adopta cat mai multe adolescente fara ocupatie, am dat doar un exemplu, si nici nu stiu pana la urma de ce am scris religia asta, eu personal nu fac parte din asa ceva.
Insa, Thelema nu are nicio legatura cu Wicca, nu e nici atat de "raspandita", si eu nu cred ca Aleister Crowley a creat Thelema pentru a umple timpul adolescentelor, mai mult de majoritatea lor nu au auzit de aceasta religie, insa pot spune ca am discutat cu multe persoane mature pe tema asta. Da un search pe google sa te convingi.
"Wicca pare sa devina intr-adevar o porcarie "
Vorbi şi nea Ion, că şi el e om.
"Thelema nu are nicio legatura cu Wicca"
Te inseli din nou.
De ce nu te informezi in loc sa vorbesti in plus?
Justifica-te, Mafalda! Informeaza-ma tu daca tot ai apucat sa raspunzi la intrebarea mea si insinuezi ca stii mai multe. Vreau dovezi daca ai un alt punct de vedere, daca nu... atunci ce cauti in discutie?