Hula împotriva Duhului Sfânt nu este o înjurătură sau vreun gând murdar față de Acesta.
Ci hula împotriva Duhului Sfânt este o continuă împotrivire împotriva lui Dumnezeu. Prin Duhul Sfânt, Dumnezeu îi poate mântui. Duhul Sfânt convinge omul de păcat, și tot Duhul Sfânt îl conduce pe om la crucea de la Golgota, la salvarea noastră ce nu poate fi făcută fără jertfa Domnului Isus. Aici hula împotriva Duhului Sfânt este o continuă împotrivire față de apelul lui Dumnezeu la mântuire.
O altă parte a hulei împotriva Duhului Sfânt este caracterizată atunci când lucrarea lui Dumnezeu este pusă în seama diavolului, iar lucrarea diavolului este pusă în seama lui Dumnezeu. (Domnul Isus a fost acuzat că scoate demonii cu ajutorul diavolului).
Și mai este și a treia parte a hulei împotriva Duhului Sfânt, atunci când oamenii muritori își atribuie puterea lui Dumnezeu. De exemplu, când omul spune că poate ierta păcatele, asta înseamnă hulă față de Dumnezeu. Pentru că păcatele doar Dumnezeu le poate ierta. Noi putem să iertăm greșelile semenilor noștri, dar păcatele sunt greșelile pe care le facem față de Dumnezeu. Este un lucru anormal și imposibil de realizat ca un om să ierte păcatele pe care un alt om le-a făcut față de Dumnezeu.
Gândurile tale pot fi puse în ordine atunci când mintea ta va fi preocupată cu cunoașterea lui Dumnezeu în mod personal, adică prin citirea zilnică a Bibliei și prin rugăciune către Dumnezeu, pentru ca El să te conducă în descoperirea Cuvântului Său.
Ai dus cacao in locuri sacre? Pentru ca viata asta ii si cu cacao. Nu se poate intra in Imparatie cu cacao insa aici inca continúa sa éxite cacao. Cine spune ca nu isi iubeste praful din care este facut minte. Duhul este amestecat cu praful. Duhul se manjeste. Iisus spune ca multi pacatuiesc si cu duhul nu doar cu faptele asa ca prostituatele. Toti care se castoresc isi satisfac concupiscencia carnii in fiecare duminica. Nu umbla in Duh 100%. Trebuie sa mearga la Biserica sa se spele ca sunt murdari. Pavel ii spune sotului sa ii dea placere sotiei pentru un timp. Timpul particular nu trebuie sa ia locul timpului general. Una este teza divina care cere iubire absoluta si cealalta care modereaza lucrurile. Omul iubeste pe Dumnezeu pe primul loc, insa locuri mai sunt. Ce este a lui Dumnezeu si ce este a Cezarului ramane de vazut.
Plus ca Cuvantul este o Disciplina in lumea sociala. Religia indeplinea obiectiv de disciplina nu de o eliminaré a tuturor disciplinelor. Isi afirma Teza ei ca principala insa nu da cu piciorul si in celelalte teze. Clasa Preotilor care se ocupau cu Biblia era doar o parte din celelalte Arte. In trecut éxistau mai multe Arte. Stiinta este mai mare decat cartea Biblia. Iar stiinta nu este Cuvantul ci Cosmosul. Fiecare carte face o sinteza si incerca sa isi afirme Teza. Insa Teza trece si prin Antiteza si prin Sinteza. Teza doar incerca sa controleze Antiteza si Sinteza insa nu le poate elimina ca posibilitate. Altfel este reduccionista si cade in extremism.
Post și rugăciune frate David.
Nu prea mai ai scăpare de flăcările veșnice ale iadului dacă nu revi cu picioarele pe pământ și nu ieși din habotnicia asta religioasă!
E bine sa ai credință dar obligatoriu trebuie să ai și creier pe care să îl folosești.
Vorba aia: Dumnezeu îți dă dar nu îți bagă și în traistă!