anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Am temperatura obisnuita la subrat de ~35C de grade iarna, am citit ca asta e semn de hipotermie, si de posibilie diverse boli, dar o am asa mai dintodeauna. Daca stau la caldura mare imi creste la temperatura normala.
Oare de ce?

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
8 răspunsuri:
| RAY a răspuns:

Inseamna ca esti mort, cum poti exista la asa temperatuta mica

| RAY a răspuns:

Nu e adv, animalele care au temperatura corporala mica traiesc cel mai mult si sunt mai sanatoase sportivi au temperatura mai mica in repaus si culturisti

| Drimmero a răspuns:

Nu mai cititi toate mizeriile de pe net, acolo nu sunt medici ci doar niste pulifrici care s-au documentat si ei despre ceva si deja stiu mai bine decat medicii. Doctorii chiar recomanda sa nu mai caute nimeni pe net pentru ca sunt numai prostii scrise.

| Catrice a răspuns:

Așa și? daca n-ai 32°-33°, n-ai nimic.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Pai ti frig si nu tii bine acolo. Ia dupa masa sa vezi ca ai 36+1=37

| RAY a răspuns (pentru anonim_4396):

Si daca consumi carne creste temperatura corpului, si daca alergi, si daca esti exictatat, anexios, depinde si de ora, sunt multi factori eu am 44 ca am slabit 15 kg, faza proasta e ca si rata metaboloca scade cu 12% la fiecare grad in minus

| RAY a răspuns (pentru RAY):

Pardon 34

| StefanFlorea a răspuns:

Eu care am avut si 26 dupa ce am facut baie in gheata, nu n ar avea cum sa ai ceva daca esti afara si mai ales daca e foarte frig