Zii si ăluia care stie tot(Celcestietot), ce ai consumat, că pe mine mă bufnește răsul.
Scuze,dar pe site-ul asta nu sunt medici.Un medic nu are timp sa isi piarda timpul pe un site de 2 lei.
Proteina C reactiva de regula indica o inflamatie in corp. Te stii cu probleme de vreun fel?
Dacă nu, atunci eventual e posibil sa fie o greșeala de laborator.
Fibrinogenul, VSH-ul (viteza de sedimentare a hematiilor) sunt in parametri normali?
Singura problemă pe care o ştiu şi o am de câţiva ani este tiroidita autoimună cu hipotiroidism. Înainte să fac analizele de azi, am făcut altele, pe 14 decembrie, iar VSH-ul a ieşit bine, dar fibrinogenul a fost aproape la limită (394.872, iar intervalul de referinţă este 200-400). Această proteină C reactivă continuă să iasă mărită încă din aprilie 2020, dar tot nu găsesc cauza, iar acum a avut cele mai mari valori de până acum. Sper doar să nu fie ceva grav, mai ales că mai este ceva timp până la programarea mea la medic...
Mulţumesc pentru răspuns!
De obicei, cand valorile respectivei proteine sunt peste limite cu mult inseamna ca este o inflamatie sau o infectie in corp. Inflamatia asta poate aparea din multe motive, dar cele mai comune sunt : cancer sau arterele inimii sunt foarte inflamate si pot cauza atac de cord. Astea ar fi cele mai grave variante, dar se poate sa fie o eroare sau probleme mai putin serioase care nu pun viata in pericol. Tinand cont ca nivelul proteinei respective poate ajunge la peste 300 mg/l, nu cred ca ar trebui sa te ingrijorezi prea tare cel mai probabil fiind o eroare. Nivelul respectivei proteine poate uneori sa urce in functie de multe lucruri, uneori chiar pe baza de stres sau traume. Un vechi prieten a avut o data o problema similara, avea 30 mg/l si la analizele complete a reiesit ca nu are nicio problem. Din cate am aflat ulterior proteina asta este influentata si de varsta, sex M/F, greutate, daca persoana este fumatoare sau nu etc. Multa sanatate si nu iti mai face griji, totul va fi bine.