| fyndtnydt7u a întrebat:

Mă confrunt cu o problemă stânjenitoare pentru mine. De ceva timp, după ce mănânc ceva îmi bolborosește burta și am gaze. Am luat și cărbuni, mă ajutau pentru o oră sau două, dar nu mai vreau să fac așa. De fiecare dată înainte să mănânc mă spăl bine pe mâini, nu înțeleg de ce mie mi se aude mult mai des și uneori mai tare decât celorlalți din clasă. Ce să fac să nu mi se mai întâmple asta?

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Apreciat de Editori
| anonimg a răspuns:

Sunt bune si medicamentele, dar ele nu inlocuiesc cunoasterea alimentelor si combinatia acestora care iti provoava balonare.
De regula fasolea, mazarea, soia -provoaca balonare; zaharul(dulciurile) si otetul provoaca fermentatie, si aceasta duce la balonare.
Trebuie sa ai grija sa nu mananci repede la masa, iar bolul de mancare (cantitatea de mancare pe care o introduci in gura) sa nu fie prea mare. Si sa nu bei apa in timpul mesei, si nici imediat dupa ce ai mancat, ci dupa o ora de la terminarea mesei. Daca vei manca verdeturi la masa, va disparea senzatia de sete.
Mai erau niste pastile de la "dacia plant" bune impotriva balonarii; se gasesc la magazinele naturiste.

5 răspunsuri:
| Dinuuu a răspuns:

Ce ai descris tu pare a fi o boala Celiaca(intoleranta la gluten). Trebuie sa mergi la un gastroenterolog ca sa faci testul pentru toleranta la gluten.

| Violleta2022 a răspuns: