Sunt bune si medicamentele, dar ele nu inlocuiesc cunoasterea alimentelor si combinatia acestora care iti provoava balonare.
De regula fasolea, mazarea, soia -provoaca balonare; zaharul(dulciurile) si otetul provoaca fermentatie, si aceasta duce la balonare.
Trebuie sa ai grija sa nu mananci repede la masa, iar bolul de mancare (cantitatea de mancare pe care o introduci in gura) sa nu fie prea mare. Si sa nu bei apa in timpul mesei, si nici imediat dupa ce ai mancat, ci dupa o ora de la terminarea mesei. Daca vei manca verdeturi la masa, va disparea senzatia de sete.
Mai erau niste pastile de la "dacia plant" bune impotriva balonarii; se gasesc la magazinele naturiste.
Ce ai descris tu pare a fi o boala Celiaca(intoleranta la gluten). Trebuie sa mergi la un gastroenterolog ca sa faci testul pentru toleranta la gluten.
Ia probiotice pe stomacul gol. Este evident ca ai o colita de fermentatie (sindromul colonului iritabil), care se poate regla si rezolva in timp, daca iei zilnic probiotice (chefir sau probiotice din farmacie) si elimini absolut tot ce iti poate provoca gazele (cartofii, varza, mazarea, fasolea boabe, sucurile toate, apele gazoase, berea).
Aceste neplaceri le poti avea datorita dereglarii florei intestinale.Eu pe balonare am luat carbunele medicinal cu aloe vera, am luat si Espumisan, dar aceste medicamente te ajuta pe moment.Pentru stomac zgomotos, medicul mi-a prescris Debridat.Mergi la medicul de familie, sigur iti vei reveni dupa un tratament adecvat.Multa sanatate iti doresc.
Am Debridat și acasă, am mai auzit de el, o să îl încerc, mersi!
Nu ai pentru ce, ma bucur ca am putut ajuta.Totusi mergi si la un medic, cateva investigatii nu strica.Eu am evitat sa merg la medic, am crezut ca nu e ceva grav, pana in momentul in care am ajuns de urgente.Am avut tratament 7 luni si toata viata trebuie sa mananc mancare de regim ( datorita fricii mele de a merge la medic, m-am "ales„ cu probleme la stomac).