|

Ce trebuie sa NU mananci ca sa slabesti?

34 Raportează Evaluează
Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
| a răspuns:

1. Junk food. Alimentele care contin putine fibre si mult zahar, sare si grasimi partial hidrogenate creaza de obicei, o oarecare dependenta; gulsul ne place atat de mult, incat avem tendinta de a le consuma iar si iar. Daca am manca de 5-6 ori pe zi fructe proaspete, legume, cereale, rezultatul va fi acela de reducere a caloriilor si depozitarea unei cantitati mai mici de grasime. Consumul acestor alimente cunoscute si cu denumirea de ''junk food'' este principala cauza de obezitate in Statele Unite ale Americii.
2. Infometarea. Inainte si dupa consumarea alimentelor nesanatoase, tendinta este de a nu mai manca deloc. Renuntam la micul dejun, iar corpul pur si simplu ''flamanzeste'' timp de 12-18 ore; urmarea va fi, desigur, consumarea aproape automata a altor alimente la fel de nesanatoase sau a unei mese foarte bogate.
3. Cei mai multi dintre noi nu acordam prea multa atentie alimentelor pe care le consumam; nu stim cate calorii sau grasimi daunatoare consumam zilnic, lucru valabil mai ales in cazul celor care mananca des la restaurant. Aceste calorii in plus se transforma in grasime.
4. Zaharul, faina alba, cafeina si carbohidratii simpli. Zaharul ridica nivelul de glucoza din sange, fortand corpul sa produca insulina si schimband astfel ritmul metabolismului. Cei care mananca alimente in compozitia carora intra faina alba si zahar, produse care de altfel nu contin calorii ''bune'' pentu corp, vor acumula mai multa gasime care apoi va fi foarte greu de eliminat. Si cofeina ridica nivelul de insulina, incetinind procesul de ardere a grasimilor care incepe dimineata si continua pe tot parcursul zilei. Consumul alimentelor cu carbohidrati simpli, seara, favorizeaza depunerea grasimilor si fluctuatiile nivelului de zahar din sange. Daca mancati seara alimente bogate in fibre, zaharul din sange va fi mentinut la un nivel constant, normal, permitand corpului sa intre in starea de repaus bine-meritata.
5. Micul dejun. Probabil credeti ca stomacul este cel care va ...2004 - 2718 + Vezi răspunsul întreg

33 răspunsuri:
| a răspuns:

Buna, pai paste fainoase in general, paine si dulcele, acestea ar fi unele care nu trebuiesc mancate, trebuie consumate mai multe lichide dar neacidulate.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Sa NU mananci de placere, ci de foame; sa renunti pe cat posibil la alimentele din faina alba( paine, paste, etc) si sa optezi pentru cele cu faine integrala care contin multe fibre si ajuta la digestie; si bineinteles la fast-food, dulciuri, bauturi carbogazoase.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

...mancare grasa, prajeli, banane...

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Sa nu faci exces de dulciuri si grasimi...

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

APA, MULTA APA SI FRUCTE!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

In general nu trebuie sa mananci paste fainoase paine dulciuri prajeli.trebuie sa mananci in cantitati mici, fructe si legume si ciocolata amaruie sete foarte buna intr-o dieta datorita continutului ei ajuta la arderea caloriilor si de asemenea este recomandat si cate un bol de fructe de padure in fiecare dimineata

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică:

Depinde de metabolismul fiecaruia, tipul de absorbtie depinde de la persoana la persoana, o dieta echilibrata fara grasimi, zahar sau paste fainoase in exces, fructe, zarzavaturi si sucuri naturale si acestea nu in cantitati excesive, sport, plimbari te pot ajuta sa iti mentii un echilibru. o scadere brusca in greutate nu este recomandata si nici o dieta stricta pentru ca o sa iti privezi corpul de vitamine si nutrienti si vei avea probleme grave de sanatate, mananca diversificat si hidrateaza/te

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică:

Grasimi, dulciuri, fainoase, carne rosie

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică:

Nu trebuie sa mananci carne, grasimi, dulciuri..., sucuri cu acid, mancaruri grele. In special seara!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
Alte răspunsuri
| explică:

Exista medicamente care sa ma ajute la dieta mea sau macar sa imi scada apetitul dar care sa fie recomandate sau macar permise (cu grad scazut de risc in cazul unor efecte secundare) si persoanelor sub 18 ani?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică:

Carrots, peas, grapes, melons, strawberries, cherries.
no cakes, no chocolate, no sweets.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică:

Carne

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică:

Fibrobarul e cel mai bun pentru cura de slabire...reduce senzatia de foame...inlocuieste o masa si are un gust super bun. Zici ca mananci ciocolata.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică:

In primul rand:trebuie sa faci multe exercitii fizice; in al doilea rand:sa mananci legume cat mai multe posibile; in al treilea rand:sa mananci fructe din belsug; in al patrulea rand:ATENTIE! nu manca dulciuri; nu apela la mancaruri fast food; nu bea sucuri acidulate si NU MANCA PREA MULTA PAINE!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică:

Paine cu siguranta, ciocolata, prajeli, dulciuri, cafele, grasimi, mancare fast food, pizza, cipsuri, apa minerala. Sunt multe mancaruri neacceptabile pentru o dieta sanatoasa. Pentru a slabi multe lichide, sport, fructe de genul grefrut, lamaie, si in niciun caz pastile si cheaiuri pentru slabit. Pentru a cumpara un produs bun mai intai se uita la data de expirare si la calorii. Aerobic, pilatess, sala sunt de acceptat.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică:

Pai nu trebuie sa mananci paine, zahar, dulciuri, ci trebuie sa mananci regulat 3 mese pe zi dimineata, dupa amiaza(ora 3)si seara la ora 6 dupa ora 6 nu mai mananci absolut nimic. E usor sa ti gura de slabire.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică:

Paine, dulciuri, cartofi prajiti, zahar, grasimi in general...

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică:

Nu trebuie sa faci exces de dulciuri si sa faci sport cel putin 1 data pe saptamana si sa nu mananci dupa ora 18:00

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
Alte răspunsuri
| explică:

Carne, fripturi, cartofi prajiti, shaorma, din astea din carne. Si sa nu mancati seara!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică:

Fasole

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică:

Dulciuri si pine

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică:

Dulciuri si paine.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică:

Eu am citit pana acum(ca si eu fac dieta)ca nu trebuie sa mancam branza paine alba zahar sare si grasimi. Daca o sa mai gasesc ceva o sa te anunt.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică:

Pai o zi fructe, una legume tot asa pana ce da rezultate.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică:

Pai: dulciuri, grasimi si din acestea, nesanatoase.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică:

Grasimi nu, dulce nu, si sa bei multa apa.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică:

Sa nu faci exces de grasimi

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică:

Carne

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează