| IonelFlorianUrzica a întrebat:

Cum sa îmi dau seama dacă am ADHD ( deficienta de atenție și hiperactivitate disorder )? Sunt mulți care nu cred ca ADHD exista și chiar și medici de la noi iar mie nu prea îmi vine sa ma duc la medic deoarece la mine în județ nu prea sunt medici buni și consider ca îmi vor râde in fața dacă le povestesc despre faptul ca as putea avea ADHD! Mai este cineva aici cu acest diagnostic? Vreau sa știu dacă aveți următoarele simptome sau/și ce alte simptome mai aveți? De exemplu : Nu puteți asculta pe cineva fără sa întrerupeți persoana respectiva? Nu puteți sa fiți atenți la o conversație fără sa va fuga mintea în alta parte iar când va întreabă cineva nu sunteți atenti la ce spune și îi spuneți sa mai repete ce a spus? Când sunteți de exemplu intr-o clasa la scoala iar profesoara vorbeste cu copiii voi nu auziti când schimba subiectul și vi se pare ca profesoara și elevii vorbesc prea repede și schimba subiectul prea rapid iar voi nu puteți ține pasul cu ce a spus nici profesoara și nici colegii? Obișnuiți sa nu prea aveți chef de nimic toată ziua, cum ar fi sa faceți curat în casa sau sa gătiți ori sa citiți o carte deoarece vi se pare mult prea plictisitor și considerați ca durează prea mult timp? Nu va vedeți în nicio meserie sau slujba ori sa faceți vreo facultate deoarece vi se pare prea plictisitor și credeți ca va ia prea mult timp și nu merita sa mergeți în același loc în fiecare zi pentru bani? Va certați des cu absolut toată lumea și lumea va adresează des reproșuri ca,, ma bagi în pamant/ spital ",, nu faci nimic toată ziua ",, nici atâta lucru nu înțelegi/ nu știi ",, ești tont/tolomac/prost/mont/",, tu dormi/ dormi pe tine?",, ești capiat/cascat/?" etc Vouă vi se spun des aceste lucruri? Vi se pare prea plictisor și monoton totul? Stați toată ziua pe telefon sau internet și ascultați muzica sau priviti filme ori va jucați jocuri pe calculator? Pot fi toate aceste simptome semn ca am ADHD sau ADD? Va rog sa îmi spuneți dacă r