| unku a întrebat:

Intrebari legate de anxietate.

Salut!

As vrea sa imi raspundeti si mie la cateva intrebari legate de anxietate.

Sa va spun cateva cuvinte. Pe langa faptul ca suspectez ca as avea anxietate sociala si comportament obsesiv-compulsiv, as vrea sa va spun ca am douazeci si ceva de ani si sunt student. Zic suspectez deoarece am studiat pe Internet despre cele doua "boli" si am facut mai multe teste, insa nu am fost diagnosticat de un profesionist.

Pe langa faptul ca mi-a afectat viata (chiar si pana acum-chiar daca sunt tanar) vad ca imi afecteaza foarte mult si viata de student.
De exemplu la cursuri si seminarii nu pot sa fiu atent deloc deoarece am o anxietate ridicata si am ganduri negative cum ca nu as putea intelege, sunt inferior celorlalti colegi sau fata de profesor, si uneori ma i-a durerea de cap, ameteli, sensibilitate la lumina, etc. Ca sa nu mai vorbesc de iesit la tabla. Aici am luat ca exemplu doar in viata de student.
Nu imi pot lua un job deoarece din nou, consider ca sunt nepregatit, nu am cunostintele care se cer in job, plus ca de la interviul telefonic imi revine o anxietate mare, dar la unul fata in fata!

Cat despre comportamentul obsesiv-compulsiv, as putea spune ca (uneori) intr-o zi ma spal pe maini de multe ori, chiar daca sunt curat; am unele fixuri, sa fie asezate unele carti si cursuri intr-o ordine, etc.
In acest mesaj am dat doar cateva exemple, nu am vrut sa intru in toata viata mea.

Am ajuns si la partea cu intrebarile.
1.Imi poate da doctorul de familie recomandare la un psiholog? Este contracost? Intreb daca este contracost deoarece nu prea am venituri, si de-aici si presiunea fata de cautarea unui job.