| Cybe3r a întrebat:

Ce medicamente de concentrare.atentie, memorare au efect mai bun? Am luat memoplus da nu au nici un efect si am respectat ce a sp doctorul (fara cafea, alcool sau cola si sucuri carbogazoase). Ceva care sa isi faca treaba. Va multumesc

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
| Donsavas a răspuns:

Consulta un neuropsihiatru! Stresul cat si capacitatea redusă de a memora sunt probleme medicale. Medicamentele neuroprotectoare sau psihotrope iti pot îmbunătăți capacitățile cognitive si afective.
Renunta la zahar, asta e recomandarea mea. Cafeaua te ar putea stimula atunci cand depui un efort intelectual sau fizic intens. Consumul de sucuri cu vitamine hrănește creierul. Încearcă le!

5 răspunsuri:
Brigaela
| Brigaela a răspuns:

Memoplus este cel mai bun, dar functioneaza numai pe o minte exersata, care invata constant si efectle incep sa se vada dupa cam 6-8 saptamani de administrare corecta. Poti incerca altceva, gen Bilomag, Ginko Biloba, dar nu te astepta la minuni, dupa cam 3 luni vei vedea o crestere a puterii de memorare cu aproximativ 5% (ceea ce este senzational daca ai deja o putere de invatare buna si este nesemnificativ daca ti-ai lasat mintea sa leneveasca, caz in acre nimic nu face treaba)

| AvalohAlyn a răspuns:

Salut.Incearca lecitina sau bilomag forte sau mai e ceva, mentat de la Himalaya din plante care cica e bun.Mai e Neuro Optimizer care e mai scump si e si pentru mai multe chestii.Mai e piracetam care la unii au efect bun dar se da doar pe baza de reteta de la medic.Incearca ceva din ce am zis, poate te ajuta.
Sanatate

| Mirris a răspuns:

Lecitina ai incercat?

| Cybe3r explică: