anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Sunt elev si as vrea neaparat sa merg la un psiholog.Nu as vrea sa merg la psihologul scolii.Am cautat pe altcineva.Stiti....daca merg prima data la o sedinta,fara trimitere din partea medicului de familie, imi va cere bani? Vreau sa spun ca mie imi este cam frica sa ma duc la medicul de familie sa ii cer o trimitere.Le.ar putea spune părinților mei si chiar nu as vrea ca ei sa afle ca merg la psiholog, pentru ca mai apoi m.ar lua la intrebari si ar cred e fel si fel de lucruri despre mine....Deci,neaparat imi trebuie trimitere?

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
| iulian1302 a răspuns:

Buna. Atata timp cat mergi la un psiholog care are contract cu casa de asigurari exista 2 posibilitati:
1) Poti sa mergi la medicul de familie si sa ceri un bilet de trimitere si astfel nu ar trebui sa platesti sedinta;
2) Poti merge si fara bilet de trimitere insa va trebui sa platesti consultatia!
In schimb, daca mergi la un psiholog particular( care nu are contract cu casa de asigurari), nu poti duce bilet de trimitere si daca vrei pentru ca acesta, asa cum am spus, nu are contract cu casa de asigurari; in consecinta va trebui sa platesti consultatia daca optezi pentru un psiholog particular.

3 răspunsuri:
| KodrutZ a răspuns:

Esti elev, ai parinti in viata. DE CE MAMA DRAQ AI PARINTI? Vorbeste omule cu ei! Nu e ca si cum ai merge la psihiatru. Si chiar si acolo. Asa se face in familie, se discuta problemele, nu stai sa te ascunzi de aia de ti-au dat viata.

| Popescu_Eugen_1964 a răspuns: