| aienoueniem a întrebat:

Va rog, urgent! Am amigdalele umflate si raman resturi de mancare in cripte de unde rezulta o respiratie foarte foarte urat mirositoare care nu trece niciodata.Guma,apa de gura, coji de nu stiu ce nu au absolut niciun efect, nici macar pentru 1 minut.Cred ca solutia e sa le scot, dar nu am bani sa merg la spital privar, sunt studenta.Cum pot sa fac operatia gratuit? Si cat mai urgent? sunt in ultimul an de facultate si imi vine sa renunt pentru ca nu mai pot sa merg asa si sa isi bata joc de mine. O sa ma sinucid daca nu scap de problema asta, va rog ajutati-ma...

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
4 răspunsuri:
| petrica1111 a răspuns:

Ia medicamnte puternice, antibiotice.de exemplu oxacilina ia timp de o saptamana regulat, la 8 sau 6 ore. o sa se dezumfle. succes

| SimoDR a răspuns:

Pai stiam ca pentru elevi si studenti e gratis, dar depinde peste cine ai nimerit! Aaaa, ca ii dai acolo, o cutie de bomboane asistentei, e altceva, dar daca iti cere vreunul bani, eu direct la camera ascunsa m-as gandi. Si nu le-ar place deloc. Acum hai sa iti spun si ce sa faci cu respiratie: in marile magazine, gen Billa, Kaufland, gasesti la raionul de esente, pe langa scortisoara si alte mirodenii, niste pungulite mici cu cuisoare. Arata ca niste cuie mici, tinte parca le zice. Sunt fructele unui arbust asiatic. Mesteci doua trei, au un gust si un miros frumos si nu ustura deloc. Si scapi pentru cateva ore de problema ta.

| ingerdraq a răspuns: