| maria_1890 a întrebat:

As vrea niste retete simple, meniuri pentru cele 3 mese ale zilei, pentru ca nu prea imi place sa gatesc sau niste alimente de la magazin bune si care nu ingrasa.Stau singura si de asta nu imi place sa gatescbig grin. Dau funda pentru cele mai multe.Multumesc frumos:*

4 răspunsuri:
Legiuitoarea
| Legiuitoarea a răspuns:

Bună.
Meniurile le faci în funcție de bugetul financiar disponibil.
http://calorii.oneden.com/, îți alegi de aici ce vrei să servești.
Pa, pa.

| Frrramboise a răspuns:

Retete de pe net oh go on
cat de stupid!
mai bine iti ziceau si ei

Dimineata

laughing tot aia era

| sddsdsdewre a răspuns:

Pentru mic dejun:
Evident ca toata lumea stie sa faca o omleta dar merita sa vedeti ce am mancat la Rasnov la Casa Rasnoveana. Partea speciala a retetei o constituie rotirea omletei in aer cum doar la d-na Ungureanu am vazut. Din pacate n-am putut-o fotografia fiindca a fost mult prea rapida pentru aparatul meu.
Intr-o iesire de weekend am ajuns la Rasnov si am avut norocul sa ne cazam la Casa Rasnoveana. A fost doar noroc, pentru ca nu stiam nimic despre nici o pensiune de acolo, asa ca ne-am ghidat dupa primele semne de cazare care ne-au placut. Va recomand sa va cazati acolo daca sunteti prin zona, curatenia primeaza, mancarea este excelenta, nu se face rabat la calitate si cantitate, atmosfera este relaxanta, iar cainele familiei, Lord, este cel mai cuminte si dragut din lumea (am fobie de caini, deci daca am mangaiat un dog german e mare lucru, chiar e cuminte). Cetatea Rasnov este de neuitat, este a doua oara cand o vizitez. Prima data mi-a placut mai mult fiindca era putina lume si m-am plimbat in voie, acum am prins un targ de mirodenii, a fost inghesuiala, dar nu ma plang, m-am intos cu punga plina de condimente rare.
Ingrediente
3 oua
2 linguri lapte
2 felii subtiri sunca (gen Praga)
2 felii subtiri cascaval
1 fir patrunjel
sare
Preparare
Sunca si cascavalul se taie bucatele mici. Se toaca patrunjelul.
Se bat bine ouale cu lapte si sare, apoi se adauga sunca, cascavalul si patrunjelul in compozitie.
Intr-o tigaie mai larga, incinsa si unsa doar cu putin ulei turnati compozitia de omleta, scuturati tigaia sa se intinda egal omleta si prajiti la foc mediu spre mare pana vedeti ca pe margini e inchegata.
Ajutandu-va de un cutit desprindeti pe o margine omleta de tigaie si trageti in partea opusa astfel incat omleta sa se plieze in doua. Apasati cu dosul unei furculite pe toata suprafata ei sa iasa excesul de compozitie necoapta din interior. Mai lasati 30 secunde la prajit si apoi intoarceti omleta, fie in aer (daca aveti indemanare), fie cu o paleta lata. Lasati sa se prajeasca si pe cealalata parte. Serviti cu rosii.
Pentru pranz:
1 kg de rosii, 3 vinete, 1 bucata de mozzarella Delaco (rotunda),
3 ramurele de cimbru proaspat, 100 ml de supa de pasare,
untdelemn fin, sare, piper.

Mod de preparare:

Spalati rosiile, taiati-le capacul de sus, apoi taiati-le in rondele, pe toata suprafata lor. Puneti sa se incinga in tigaie o lingura de untdelemn si caliti in el feliile de rosii, vreme de 5 minute. Sarati, piperati.

Spalati vinetele (alegeti-le cat mai lunguiete) si taiati-le felii, cam de un deget, pe lat. Incalziti cuptorul la maximum. Intr-un vas rezistent la foc, uns cu putin untdelemn, asterneti rosiile, rondea langa rondea.

Peste ele asezati vinetele, presarati cimbrul, sarati, piperati, stropiti-le din abundenta cu untdelemn si supa de pasare. Peste toate asezati mozzarella Delaco taiata felii subtiri.

Bagati vasul la cuptor si lasati-l vreme de o ora si jumatate. Serviti mancarea fierbinte, cu putin cimbru presarat pe deasupra.
Pentru cina:
Din amestecul a două ingrediente simple, muştar şi puţină smântână, vei obţine un sos cremos şi foarte gustos, într-un timp record. Sosul este ideal pentru carnea roşie, iar datorită ingredientului secret, muştarul, noul gust al fripturii tale îi va cucerii pe toţi invitaţii de la masa de Sărbători!

Ingrediente pentru sos:

2 linguri de smântână
2 linguri de muştar
Sare şi piper după gust

Mod de preparare:

Carnea roşie se prăjeşte într-o tigaie cu câteva linguri de ulei de măsline. Când este gata, se aşază pe o farfurie. În aceeaşi tigaie se amestecă muştarul şi smântâna până când acesta devine o cremă consistentă. După gust se poate adăuga în sos sare şi piper. La final, se toarnă sosul peste carne.