|

Buna! Am avut un abonament de internet Orange timp de un an si in momentul incheierii contractului nu am putut face cerere de reziliere, iar contractul s-a prelungit automat. Acum sunt contactat aproape zilnic de un operator de la o firma de recuperare creante pentru plata aferenta perioadei de prelungire a contractului ( serviciul nefiind deloc utilizat ). Nu am posibilitatea sa achit aceasta perioada.Ce ar trebui sa fac?

3 Raportează Evaluează
| a răspuns:

Buna,

Te sfatuim sa-i contactezi direct pe cei de la Orange - https://www.orange.ro/servicii/serviciul-clienti/

Ora De Net
RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
3 răspunsuri:
| a răspuns:

Salut,

Daca vrei sa verificam o situatie punctuala, ne poti trimite mai multe detalii, precum si numarul de telefon, prin mesaj privat.

O seara buna,
Orange Helper

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Firma de recuperare creante sa isi vada de treaba lor. Dupa ce s-a expirat abonamentul Orange trebuie sa te sune zilnic din 3 in 3 ore sa rezolvati treaba. Chiar si telefonic se poate incheia acel contract care de fapt...s-a incheiat. Orange pur si simplu trebuia sa iti taie semnalul pana cand te duci tu sa prelungesti contractul. Prelungirea contractului fara stirea clientului nu este ceva normal. Si in primul contract scrie destul de clar ca daca nu achiti serviciul pentru cat ai semnat, perioada de contract, iti va taia intrerupe serviciile si vei plati pentru asta. Dar numai in perioada de contract. Odata ce s-a terminat contractul, Orange trebuia sa te contacteze. Ori, au tacut malc si ti-au bagat pe gat semnal in continuare. TU ar trebui sa te duci la tribunal. Firma de recuperare sa nu isi ia vreuna in bot, asa cum s-a mai intamplat.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează