|

Buna! Am o problema. Am cumparat din greseala un ecran pe Netflix. Netflix e pe cardul tatalui meu si abonamentul se va achita cand incepe urmatoarea data de facturare (peste o luna). Tatal meu ma va certa cand va afla. Nu ii stiu parola de la email. daca ar ajuta cumva si daca as putea anula. Exista vreo alta sansa prin care pot sa anulez platirea si ecranul?

4 Raportează Evaluează
4 răspunsuri:
| a răspuns:

Ma indoiesc ca se poate cumpara ceva "din greseala". Banuiesc ca dai vina pe vreo fantoma care a facut tranzactia in numele tau... sau esti dispus sa-ti iei raspunderea totala a faptei comise?
Ar fii frumos sa recunosti tatalui, inainte de a avea supriza sa-i fie scoasa suma aia de bani din card, inainte de a se trimite produsul, ca el sa poata suna imediat si sa anuleze comanda.
Invata sa recunosti cand faci ceva, ca maine-poimaine ajungi om mare si nu te angajeaza nimeni, daca nu esti cinstit.
In cazul de fata, tu nu poti anula nimic, contul de Netflix este pe numele tatalui si cardul cu care s-a facut abuziv trazactia de catre tine, este tot al tatalui. Deci, tatal tau este singurul care poate suna si anula ceva cumparat in numele lui.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Dacă nu gresesc, e vorba de 7 euro pe 1 lună?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Aici este tot ce trebuie sa stii despre anularea abonamentului:https://help.netflix.com/ro/node/407

Ii poti explica tatalui tau ce s-a intamplat, dar stai linistit o sa se rezolve.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Asuma-ti responsabilitatea. Spune-i ce ai facut si promite-i ca o sa-i platesti suma.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează