| CosminCiotina a întrebat:


Am o întrebare!
Lucrez ca freelencer pe freelencer.com
Astăzi am fost contanctat de cineva care imi propune o colaborare puțin dubioasă.
Colaborarea presupune să ii ofer contul meu de Upwork (alt site de freelencing) si el să lucreze la proiecte folosind contul meu și lunar îmi oferă un procent de 10% din câștigurile lui.
Teoretic pare o afacere bună. Totuși, credeți că ar fi unele riscuri?

Răspuns Câştigător
| JulyDreams a răspuns:

Nu folosesc Upwork, insa presupun ca odata ce se logeaza in contul tau, va putea schimba parola, in asa fel incat tu vei pierde accesul. Probabil iti va putea vedea si informatiile de pe cardul inregistrat acolo.

8 răspunsuri:
Salontanul
| Salontanul a răspuns:

Pai daca-i oferi contul el va avea acces nelimitat. In secunda doi il va trece pe numele lui si salut! Ai ramas fara cont.

| CosminCiotina explică (pentru Salontanul):

La asta mă gândeam și eu. Sau in situatia in care eu imi aduag cardul bancar, el va putea cumpara anumite pachete speciale de pe acel site. Din banii mei.

| Digikey a răspuns:

Teapa si nu mi se pare legal.

| Digikey a răspuns (pentru CosminCiotina):

Daca face magarii cine este responsabil?

| Violleta2022 a răspuns:

Nu accepta asa ceva, ca-i dubios si poti avea probleme, in plus, iti poat distruge reputatia si incepi nu vei mai putea lucra pe site-rile profesionale.
Este ceva putred la mijloc cu acest individ, insemnand ca a facut porcarii in trecut si a fost scuipta afara de pe aceste site-uri.
Nu te incurca cu nimeni nici pentru 90% din profit, nu merita sa iti distrugi un viitor, au sa te bagi in hacking si sa ajungi dupa gratii, fiindca ala are acces la datele personale ale clientului, in numele tau.
Lucrez mult cu freelanceri online si nu-ti pot spune ce frica imi este si ce masuri ne luam noi ca firma intermediara, care am contract cu clientul dar si cu freelancerul, si-i dau acces la contul clientului sa faca programare sau modificari.