|

Salut TPU! Cum poti realiza un corp cat mai musculos dar cu un nivel cat mai scazut de grăsime corporală?

Acum 3 luni m-am apucat de sala cu niste prieteni deoarece eram slab, dar am pus nu doar muschi dar am capatat si o burta impreuna cu falci.

Am vazut acum cateva zile un videoclip cu un culturist care explica ca pentru un astfel de corp trebuie sa mananci cu un deficit in jur de 300 de calori pe zi. Dar daca fac un astfel de lucru, mușchii se vor mai forma daca scad atat de mult?

2 Raportează Evaluează
2 răspunsuri:
| a răspuns:

Trec peste faptul ca esti incepator (mare avantaj) si ai putea (teoretic) sa pui muschi si sa slabesti in acelasi timp (dar la tine nu prea e cazul pentru ca tu zici ca erai slab iar acum ai "falci" deci ceva ai facut gresit, prea multe calorii), nu cred ca vei reusi practic asa ceva.
Iti raman 2 variante, clasice, ori continui sa cresti dar ai grija la surplus sa nu te faci mai gras ori tii regim (deficit) si cand ajungi la un nivel acceptabil pentru tine incepi iar programul de masa. Ori una ori alta, in momentul in care intri pe deficit cam greu sa mai pui masa musculara, pentru ca nu ai de unde.
Clipul pe care l-ai vazut se referea la perioada de definire, la pierderea cat mai mult de grasime, deficit caloric adica.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Nu e mult stai calm, de exemplu daca mananci 5 mese sa incerci 4 jumate si sa fie bogate in proteine(5 ar fi cel mai bine daca ai manca). Creierul isi da seama ca ai nevoie de muschi deoarece tu ii folosesti la antrenamente si de aceea cresc muschi la un asemenea deficit(nu e bine nici sa fie prea mare, oricum slabirea se realizeaza in timp la fel si masa musculara). Daca ai sta toata ziua ar fi fix invers adica creierul crede ca nu ai nevoie de muschii asa mult si de aceea scad si ca nu ii folosesti. Uita-te pe net la tabelul alimentar cu proteine si de aceea ai slabit deoarece nu ai mancat destule proteine.Iti trebuie 1.5g proteina/kg corp.Calculeaza fara kg de grasime.Adica daca ai 80 de kg si 20% body fat inseamna ca trebuie sa calculezi 64*1.5=92g proteina pe zi.Mai mananca si 2-3 fructe pe zi si ceva legume.Succes!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează