| RAY a întrebat:

As vrea sa va intreb sunteti pro produse bio sau contra si de ce?

http://vimeo.com/10933704

9 răspunsuri:
| doctorandus a răspuns:

A fost o cercetare a Universitatii din Wageningen daca produsele agricole bio sunt mai sanatoase ca cele cu ingrasaminte chimice, pesticide si/sau antibiotice si a reiesit ca nu sunt mai sanatoase, pe motiv ca poluarea nu tine cont de parleazuri. Dar e adevarat ca produsele bio sunt mai gustoase (nu toate).

Daca e vorba de medicamente naturiste sau ceaiuri medicinale chinezesti sunt contra, deoarece pentru medicamentele naturiste nu e demonstrat ca sunt efective, iar ceaiurile chinezesti sunt dopate cu medicamente alopate (nu vindeca din cauza ierburilor continute ci din cauza ca ele contin medicamente alopate), iar din greseala poti lua o supradoza de medicamente crezand ca bei ceaiuri de ierburi medicinale.

| MultPreaInteleptulTractorist a răspuns:

Contra. Este doar marketing ca sa se vanda niste produse la suprapret. Nici macar nu sunt cu adevarat bio. Singurele produse bio le gasesti la bunica la tara, sau la tarani. Restu sunt minciuni.
E adevarat si ca asa zisele produse bio sunt produse de calitate superioara (deci si mai gustoase) dar in niciun caz nu sunt mai sanatoase.

| RAY explică (pentru MultPreaInteleptulTractorist):

Da o rosie luata verde si pusa gel peste ea e acelasi ca una care e asa natural eu nu cred la fel si un mar, plus ca multe produse sunt pline cu arome si chimicale

| MultPreaInteleptulTractorist a răspuns (pentru RAY):

Produsele Bio sunt departe de a fi naturale, culese direct din curte.

| RAY explică (pentru MultPreaInteleptulTractorist):

Specia noastra de cand exista manca bio la fel si toate speciile, e adevarat ca nici bio nu e de incredere cel mai bine e sa ai ferma ta dar totusi ceva e bio deci natural, atata chesti se baga in mancare apoi ne trezim cu boli mezeluri cu arome si atat

| MultPreaInteleptulTractorist a răspuns (pentru RAY):

De ce nu vrei sa pricepi ca intre produsele asa zis bio si cele normale de pe raft nu sunt prea mari difierente? Parca eu vorbesc rusa si tu chineza... Eu iti zic ca ce vezi cu eticheta bio n-are nicio treaba cu produsele bio (sunt de fapt tot produse normale dar de calitate superioara) si tu-mi zici ca oamenii mananca bio straight face

| Swan39 a răspuns:

Da, sunt unii care zic că e vorba mai mult de marketing. Eu nu cred că e complet adevărat; cred că totuşi produsele bio sunt mai sigure şi ingredientele trebuie să fie crescute mai natural şi curat. Teoretic, aşa ar fi. Acum, dacă începi să te îndoieşti de absolut toate lucrurile cu care te hrăneşti, poţi foarte bine să nu mai bagi nimic în gură.hee hee

Oricum, cel mai sigur şi economic, e să ai propria ta grădină în care să cultivi cât mai multe legume şi fructe.

Răspuns utilizator avertizat
| Meптαʟıтч a răspuns:

Ce înţelegi prin produse bio?

Întrebări similare