| ducu1991 a întrebat:

Credetii ca exista viata pe alta planeta?

| tudorr a răspuns:

Da, asa cum ne intrebam noi daca exista viata pe alte planete, asa se pot intreba si cei care sunt pe alte planete.Deci cred ca exista.

| catahardy a răspuns:

Da happy dar crede cineva ca exista puteri ca in anime? ca vreau si eubig grinlaughing vreau si sa fiu extraterestru da astai partea a 2-a

| Int3rzys a răspuns:

Foarte sigur

| Twist a răspuns:

DA!
parerea mea:

D-zeu a creat Universul infinit!
D-zeu a creat tot si 'controleaza tot!("sa zic asa)
Deci... daca Terra ar disparea.si nu ar mai exista viata pe alte planete.
Unvierul ar fi pur si simplu gol. o mare adunatura de 'pietre'!
D-zeu nu ar mai controla nimic.nu ar mai da viata.NIMIC!
Mie mi se pare ilogic sa fim singurele fiinte din Univers
Poate ca sunt unii la miliarde de ani lumina dar totusi poate sunt!
Prerea mea!:")
interesanta intrebare!happy

| frumusica26 a răspuns:

Nu stiu chiar nu stiu

| HarryPotter a răspuns:

Din cercetarile facute se pare ca nu exista. dar eu cred ca nimeni nu cunoaste cu adevarat misterele universului si mai avem inca multi ani de studiu si cercetare pentru a afla cate putin din fiecare

| ducu1991 explică:

Si la noi in sistemul solar ar putea exista viata pe doi sateliti naturali pe Europa satelitul Jupiterului se spune ca este un ocean imens inghetat si cum Jupiterul are forta sa gravitationala foarte mare arata ca calota glaciara de pe pamant deci ar putea exista viata in acest ocean. Titan este cel mai mare satelit al planetei Saturn. Are diametrul de 5. 140 kilometri şi este al doilea satelit ca mărime din Sistemul solar. Atmosfera lui Titan este compusă din azot sub formă gazoasă. Este de culoarea portocalie şi are o mulţime de nori, împiedicându-ne astfel să vedem suprafaţa sa. Se pare că pe el ar exista lacuri sau mări din metan lichid şi că există şi suprafeţe de uscat acoperite cu metan îngheţat şi zăpadă numai vorbesc de vastul univers unde exista sute de miliarde de galaxi si fiecare galaxie are sute de miliarde de stele care majoritatea au planete ca sistemul nostru solar deci sanse exista foarte marii

| opschris a răspuns:

Iap! evident!

| Anonim_4628 a răspuns:

Nu si apropo esti cidat.

| AdnanaMedeea a răspuns:

Pai, eu cred ca e imposibil sa nu existe si alte vietuitoare in afara de noi in acest univers.

| lulu_2548 a răspuns:

Eu cred ca exista. Cu o tehnologie mult mai avansata decat a noastra. Probabil ca ei au aflat deja ca noi existam. Multi oameni cred ca o sa ne distruga planeta si pe noi, dar eu nu cred ca se va intampla acest lucru. Eu banuiesc ca ne-au descoperit. Acum ne studiaza obiceiurile fara ca noi sa stim. Ma rog, asa cred eu. Poate ca nu exista.

| faty a răspuns:

Toata lumea se intreaba chestile astea si eu cred ca nu exista dar oricum buna intrebarewinking

| VeronicaStar a răspuns:

Eu cred ca existadoar daca pe acele planete este apa sau alimente consumabile de exemplu daca pe terra (planeta noastra) n-ar exita deloc apa ...Am putea trai? Raspunsul meu e da dar stintific nu se stie.

| Mada_4446 a răspuns:

Ar fi culmea sa fim noi singuri in toata lumea astalaughing)