| Unknown_2108 a întrebat:

Cum crezi ca ar raspunde preotu'(ala care-ti ia banii) daca l-ai intreba urmatorul lucru:

Domn parinte, saru'mana(ironic fiind). De ce in biblie nu s-a scris despre dinozauri?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Pe scurt, cum ti-ar raspunde daca l-ai intreba despre dinozauri?

| Hombre a răspuns:

Iti va spune ca face referire, spre exemplu e un sfant care s-a luptat cu balaurul sf Gheorghe sau sf Andrei, măi religiosii care e bulea ăla de sfant mă.,., ăla eu, ăla eu, nu stie nici unu' de unde dracu' sa stiti, ce ati citit vreunul biblia, decat ati rasfoit-o.

| Hombre a răspuns:

Mai @wales ce dracu mă crezi in toate povestile de adormit copii si vrei sa inghitim si noi tampeniile, poti sa bagi in arca olandezului si 3200 de animale din plastic inghesuite ca nu mananca, nu se cacă si nu se musca intre ele. Pai numai sa faci curatenie la ele 8 oameni nu facea fata la atata puhoi si apoi ce mâncau, ierbivorele iarba si la carnivore ce le datea ierbivorele, hai sa nu-mi ca avea congelatoare cu carne, chiar poti crede asemenea gogomănii. Crezi ca Noe si cei trei fii putea sa construiasca o asemenea arca de asemenea dimensiuni cu scule radimentare, joagarul, tesla, si burchiul de mana, apoi cum a adunat atatea specii de animale a sunat din trambita si au venit singure. Cu ce a adus Noe ursul polar, cangurul din Australia si bivolul din America, cu liniile aeriene Tarom? Câta credibilitate fara analiza serioasa.

| Hombre a răspuns:

Wales, ce faci tati, vii cu teorii stiintifice si vrei sa le plasezi in sprijinul bibliei, las-o moarta fratie ce faci, crezi ca suntem asa prosti. Nu ai demonstrat nimic, chestiunea cu toate continentele unite o stim se numea Pangeea si a fost in paleozoic si mezozoic, aproximativ cu 250 de milioane in urma. Pai tu ce faci il duci pe Moise in mezozoic sa adune animale cand- Conform Bibliei, Adam a fost primul om creat (1 Corinteni 15:45; 1 Cronică 1:1)
şi adaugă, că adunând numerele cuprinse în genealogiile biblice se ajunge la o dată de aproximativ 6, 000 de ani dela crearea lui.
Nu stiu ce ma face sa cred ca esti predicator s-au in devenire pe la vreo biserica. Degeaba incerci cu abilitate sa amesteci si impletesti cercetarile stiintifice cu textele biblice ca nu se leaga. Cel putin nu la mine.

ÉrotiqueConseils
| ÉrotiqueConseils a răspuns:

Fiule, ai nevoie de un pahar din sfânta vodkă.

| wales a răspuns:

Dacă ai fi citit biblia descopereai singurel. Biblia descrie și dinozaurii, dintr-un motiv lesne de înțeles, biblia îi numește balauri. În vocabularul acelei vremi nu exista denumirea de dinozaur, această denumire fiind descoperit în vorbire mult mai târziu:

" Tu ai despărţit marea cu puterea Ta, ai sfărâmat capetele balaurilor din ape;" Ps 74:13.
" Lăudaţi pe Domnul de jos de pe pământ, balauri de mare şi adâncuri toate;" Ps 148:7.

De reținut! Subiectul Bibliei este concentrat pe mântuirea omului și mai puțin pe alte subiecte, cum ar fi și întrebarea de față. Are importanță în procesul mântuirii tale dacă biblia nu vorbește prea mult despre dinozauri?

Dragă chelstone,

Te grăbești să răspunzi fără să ți cont de aspectele importante! În primul rând, eu nu am spus nimic de hipopotam, asta e impresia ta, din cauza subiectivității de care dai dovadă riști să pierzi din vedere lucruri importante. În cazul de față pierzi din vedere 5 aspecte importante:

1. Subiectul central al Bibliei nu este zoologia, ci mântuirea omului. Biblia nu vorbește despre elefanți, asta pentru tine înseamnă că ei nu există? Și cu toate astea, se întâmplă ca Biblia să vorbească despre dinozauri, citește Iov 40:15-24. La noi s-a tradus cuvântul Behemoth = Hipopotam, dar traducerea corectă a cuvântului Behemoth este " Monstru ", vezi versiunea biblică " KJV-en "

" Behold now behemoth, which I made with thee; he eateth grass aș an ox." Job 40:15.

Descrierea lui arată exact ca un dinozaur. Am explicat de ce Biblia nu folosește cuvântul dinozaur. Cuvântul dinozaur a apărut prima dată în anul 1920, folosit de omul de știință britanic, Dr. Richard Owen în descoperirile sale. El a folosit prima dată numele de " Dinosauria " care înseamnă " Șopârlă teribilă ".

2. Mărimea arcei era de aproximativ 150 de metri lungime, 30 de metri lățime și 20 de metri înălțime.
Un om de afaceri olandez a construit o replică a arcei lui Noe în mărime naturală. Circa 1.600 animale din plastic de mărime naturală importate din Filipine au fost îmbarcate pe nava care cântărește aproximativ 3.000 de tone.
Dacă pui în practică poți realiza, vizitează adresa:

www.hotnews.ro/stiri-international-9416258-arca-lui-noe-fost-refac...

3. Până acum se cunosc circa 500 de specii de dinozauri, speciile pitice nu erau mai mari decât o găină, deci, ar fi încăput lejer în camerele spațioase din arcă destinate lor, în plus pentru speciile mari se putea lua puii.

4. Dovezile arheologice ne demonstrează că omul a fost contemporan cu aceste animale; caută să citești despre parcul național " Dinosaur Valley " și desenele făcute de oameni în mozaicul de la Palestrina, cum omul vânează dinozauri.

5. De ce au dispărut dinozaurii? Omul este cheia acestei enigme. Dar dinozaurii ne este singură specie de animal dispărut din cauza omului. Vezi si alte specii de animale dispărute din cauza omului:

Bourul
Era un animal ceva mai înalt decât bovinele din ziua de astăzi (înălțimea umărului era de cca 2m). Domesticit în urmă cu 6000 de ani era răspândită în Europa, Africa și Asia. Ultimul exemplar a fost vânat în anul 1627 în Polonia. În România s-au găsit resturi fosile ale acestei specii în nisipurile din Câmpia Romană și Podișul Moldovei.
Tigrul Caspian
Putea fi întâlnit în Asia Centrală până în anul 1950. A dispărut din cauza vânătorii excesive întreprinse de populația rusă pe motiv că distrugea cirezile de vite.

Pasărea Dodo
Rudă mai mare a porumbelului, depunea un singur ou, iar puiul era hrănit de ambii părinții. Odată cu sosirea colonizatorilor în insulele Reunion a început și declinul pentru această specie. Într-un interval de cca 200 de ani pasărea dispare din cauza vânătorii întreprinse de navigator. Ultimul exemplar a dispărut în anul 1680.

Quagga
Este o specie de zebră ce a trăit în Sudul Africii. Vânată pentru carne, piei și pentru a fi folosită drept hrană pentru alte animale domesticite, a dispărut în jurul anului 1882.

Tigrul Tasmanian
Dispărut din Australia înainte venirea colonizatorilor, a supraviețuit pe insula Tasmania alături de alte animale marsupiale. A dispărut în anul 1936 din cauza introducerii câinilor pe insulă și din cauza vânătorii.

Dragă chelstone,

Iar te grăbești să tragi concluzii pripite. Ce dorești tu să ști ține de studiu biblic și nu numai, nu cred că am spațiul necesar de așa ceva pe tpu, dar pentru tine mă risc. Nu scrie nicăieri că Noe ar fi făcut înconjurul lumii. Trebuie știut că înainte de potop clima pământului era alta și există o singură întindere de pământ " un singur continent ".

Deoarece rolul Bibliei este altul decât acela de a fi o sursă de date științifice, informațiile pe care ea ni le oferă în acest sens sunt puține, însă deosebit de interesante și relevante.
În Insulele Spitsbergen, aflate dincolo de Cercul Polar de Nord, în Oceanul Înghețat, au fost descoperite urme de păduri fosile. Astăzi în aceste insule, timp de șase luni pe an, este întuneric, iar vegetația actuală este formată din mesteceni pitici, câțiva licheni și câteva flori. Prezența unor urme de păduri tropicale fosilizate la o latitudine atât de nordică nu poate fi explicată decât prin existența, în trecut, a unei clime blânde și uniforme pe toată suprafața pământului.
În Antarctica s-au descoperit zăcăminte de huilă, ceea ce dovedește prezența în trecut a unor păduri luxuriante. La rândul lor, prezența acestor păduri pe continentul înghețat al sudului, dovedește că în trecut exista o climă blândă și uniformă pe toată suprafața pământului, inclusiv dincolo de Cercul Polar.
Dispariția bruscă a mamuților siberieni. S-au găsit în Siberia mamuți congelați în întregime, în toată masa corpului lor și având în stomac resturi ne digerate de iarbă și flori. Dacă temperatura ar fi scăzut lent, mamuții, ori s-ar fi retras spre zone mai calde, ori ar fi înghețat. În această ultima variantă însă, înghețul s-ar fi produs doar la suprafața corpului, nu și în interiorul său, unde ar fi început procesul de putrefacție. Înghețarea bruscă a mamuților nu poate fi explicată decât prin scăderea bruscă a temperaturii cu aproximativ 100 grade Celsius. Iar această scădere bruscă a temperaturii nu poate fi explicată decât prin izbucnirea unor furtuni arctice, care s-ar fi produs ca urmare a inclinării axei pământului sub unghiul pe care îl are azi de 23,5 grade.
Descoperirea unui oraș foarte vechi în Alaska, urmele găsite demonstrând că, în trecut, acolo nu era o climă arctică, ci una mult mai blândă. Există așadar dovezi suficiente că unele zone de pe suprafața pământului aflate dincolo de cercurile polare se bucurau altă dată de o climă blândă, ce favoriza creșterea unei vegetații bogate, luxuriante. Să observăm acum cele câteva informații succinte pe care ni le furnizează Biblia cu privire la condițiile climaterice înainte de potop.

" Dumnezeu a zis: Să fie o întindere între ape și ea să despartă apele de ape. Și Dumnezeu a făcut întinderea și ea a despărțit apele care sunt dedesubtul întinderii de apele care sunt deasupra întinderii. Și așa a fost. Dumnezeu a numit întinderea cer..." Genesa 1:6-8.
Subliniem expresia "apele care sunt deasupra întinderii " cerului atmosferic ", a cărei semnificație o vom înțelege mai târziu.

" În ziua când a făcut Domnul Dumnezeu un pământ și ceruri nu era încă pe pământ niciun copăcel de câmp și nicio iarbă de pe câmp nu încolțea încă. Fiindcă Domnul Dumnezeu nu dăduse încă ploaie pe pământ și nu era niciun om care să lucreze pământul. Ci un abur se ridica de pe pământ și udă toată fața pământului." Gen 2:5,6.
Subliniem ideea că "un abur se ridica de pe pământ și udă toată fața pământului". Găsim în această afirmație ideea de climă uniformă pe toată suprafața planetei.

" Uriașii erau pe pământ în vremurile acelea și chiar și după ce s-au împreunat fiii lui Dumnezeu cu fețele oamenilor și le-au născut ele copii; aceștia erau viteji care au fost în vechime, oameni cu nume."Gen 6:4.
Subliniem ideea de uriași care existau pe pământ înainte de potopul biblic.

" La vârsta de 130 de ani Adam a născut un fiu după chipul și asemănarea lui și i-au pus numele de Set. După nașterea lui Set, Adam a mai trăit 800 de ani și a născut fii și fiice. Toate zilele pe care le-a trăit Adam au fost de 930 de ani, apoi a murit." Gen 5:3-5
Remarcăm longevitatea oamenilor care au trăit înainte de potop.

Aceste patru informații biblice cu privire la condițiile vieții dinainte de potop sunt deosebit de prețioase și au permis oamenilor de știință să alcătuiască un model antediluvian " al condițiilor de climă și de viață dinainte de potop ". Iată, pe scurt. Cum arată acest model antediluvian:
În primul rând, pe toată suprafața pământului există o climă blândă și uniformă, de la cei doi poli și până la Ecuator, fapt ce este susținut cu prisosință de faptele științifice, unele dintre ele fiind amintite mai sus. Apoi se crede că atmosfera terestră era foarte bogată în CO2, ceea ce permitea o absorbție mare de energie solară și condiții optime pentru dezvoltarea plantelor.
" Apele de sus " de care amintește Biblia formau un ecran protector alcătuit din vapori de apă aflați în cantitate mare în straturile superioare ale atmosferei. Înainte de potop nu plouă, conform raportului biblic. De altfel, ploaia nici nu ar fi fost posibilă în condițiile existenței unei clime uniforme pe toată suprafața pământului. Pentru a ploua este nevoie de diferențele de climă, de presiune atmosferică, diferențe între densitățile de vapori de apă. Într-o climă blândă, uniformă, cu o densitate crescută și constantă de vapori de apă, fenomenul ploii nu poate avea loc. O altă dovadă biblică a faptului că înainte de potop nu ploua este curcubeul, ales de Dumnezeu ca semn al legământului Sau cu ființele de pe pământ salvate din catastrofa potopului. Or, curcubeul nu se poate produce decât în condițiile în care există ploaie, adică există o regularitatea a ritmului condensare - evaporare.

Cantitatea de radiații cosmice ajunse pe pământ era foarte mică datorită ecranului protector de vapori de apă din stratosferă. Urmărea era că procentul de C14 " radioactiv " format în atmosfera terestră era foarte mic, ceea ce ducea la longevitatea și vitalitatea crescută a organismelor vii. O urmare directă a acestui fapt este prezența unor cantități infime de C14 în fosilele antediluviene, ceea ce duce la vârsta de milioane de ani prin datarea cu carbon radioactiv. Deci erori colosale de datare.
Datorită ecranului de vapori de apă, precum și a unor cantități semnificative de CO2 din atmosferă, se producea efectul de seră, oferind condiții optime dezvoltării unei vegetații luxuriante de tip subtropical și tropical. Magnetismul terestru era mult mai puternic, formând, alături de ecranul de vapori de apă din stratosferă, un mijloc suplimentar de protecție. Centura Van Allen " magnetică " din jurul globului pământesc devia în trecut radiațiile cosmice mult mai mult decât astăzi, ducând la longevitatea și vitalitatea organismelor vii care trăiau înainte de potop. Toate aceste condiții erau deosebit de prielnice vieții. Așa ne explicăm, potrivit raportului biblic, longevitatea și vitalitatea din acele timpuri, gigantismul animalelor și al omului, precum și clima caldă în zone care astăzi se găsesc dincolo de cercurile polare. Ce s-a întâmplat la potop? Potopul nu a fost o simplă inundație, fie ea și universală; el a fost o catastrofă complexă, cu fenomene vulcanice și tectonice. O simplă înclinare a axei pământului ar explica suficient de bine toate anomaliile care au însoțit potopul. Condensarea rapidă a "apelor de sus" ecranul de vaporii de apă din stratosferă a furnizat, împreună cu apele din "izvoarele adâncului, suficientă apă pentru un potop universal. În felul acesta ecranul protector a dispărut și odată cu el și efectul de seră. Organismele vii, fiind supuse efectului nociv al radiațiilor cosmice și al carbonului radioactiv, și-au scurtat durata de viață și vitalitatea. Schimbarea axei pământului a produs o răcire bruscă a climei, însoțită de furtuni arctice și instalarea ciclului anotimpurilor. Scăzând magnetismul terestru, s-au creat condițiile că efectele radiațiilor cosmice asupra organismelor vii să crească, scăzând durata de viață, precum și talia acestora. În concluzie, potopul a constat în schimbări majore de climă, de magnetism terestru, de inclinație a axei pământului și de compoziție a atmosferei. Toate aceste schimbări au avut ca efect micșorarea duratei de viață, micșorarea taliei, precum și a vitalității tuturor organismelor ce au trăit după potop.
Savantul rus Mark Moldavski a lansat o ipoteză interesantă cu privire la cauzele îmbătrânirii organismelor vii. Savantul rus pornește de la observația că în structura ADN-ului intră și atomi de carbon. Dacă în locul atomilor de C12 se instalează izotopi de C14, fiind foarte instabili, aceștia se transformă în azot – un gaz inert care rupe legăturile chimice din macromolecula de ADN. Cu cât numărul atomilor de carbon radioactiv este mai mare și în funcție de poziția lor în macromoleculă, procesul îmbătrânirii este mai alert. ADN-ul fracționat se va multiplica fracționat până ce rupturile produse de atomii de C14 instabili vor afecta o zonă vitală, producând moartea.
În modelul antediluvian se presupune că dispariția ecranului protector al vaporilor de apă din stratosferă și micșorarea intensității magnetismului terestru a dus la efecte imediat. Bombardarea intensă cu radiații cosmice a atmosferei terestre a dus la formarea unei cantități mai mari de C14, atât în atmosferă, cât și în organismele vii. C14 a pătruns tot mai mult în codul genetic, astfel încât degenerarea și îmbătrânirea au devenit inevitabile.

Pentru Hombre. Tu puneți întrebarea, ce fac fermierii cu un șeptel de aproximativ 2-3 mi de animale pe timpul iernii, când toate animalele sunt închise în grajdurile lor? Simplu se gospodăresc! Analizează bine cum a fost concepută arca și alte aspecte legate de acest caz, adu argumente serioase, nu gen " nu se cacă și nu se mușcă între ele "

Dragă Hombre,

Cu ajutorul Bibliei s-au făcut foarte mute descoperiri în domeniul științific. Secularismul modern încercând mai nou o separare a lor, dar ce am scris eu sunt lucruri dovedite și demonstrate de către oamenii de știință care nu se împiedică de anumite critici puerile. Nu uita cine au fost părinții științei și cine a dezvoltat știința modernă!
Platon; Aristotel; Solon; Sofocle; Thales din Milet; Galileo Galilei; Kepler; Newton; Faraday; Blaise Pascal; Leibnitz; Nerschel; Einstein; Liebig; Edwin Hubble; Paulescu și alții.
Toți au fost oameni credincioși care au studiat Biblia și Știința deopotrivă, în zadar încearcă unii să le fure meritele, în zadar! Mai mult, cu cât avansăm în știință cu atât mai mult începem să conturăm adevărata identitate a existenței întregului univers și a vieții în general sub semnătură Creației. Și te îndemn să cercetezi mai bine cum stă treaba cu milioanele de ani.

Dragă chelstone... urmărește și tu mai des știrile!

Voi nu sunteți în stare să vă definiți bine credința și cunoștința despre apariția vieții " începuturile - momentul zero " în schimb sunteți profesori în a critica pe alții, pe ce vă bazați când faceți asta?
Dacă doriți ca oamenii să creadă în ce credeți voi, veniți cu varianta voastră, voi cum credeți că a fost?
Nu uitați un lucru! Dacă minunile Lui Dumnezeu se pot dovedi, se anulează de la sine intervenția Lui, asta demonstrează că și omul e capabil să facă.

| FucktheSystem a răspuns:

Ar zice : „Ieși dracului din lăcașul sfânt satanistul dracului, piei satană!"
ÉrotiqueConseils chiar ambatting eyelashes

| MMihai a răspuns:

Un preot este în stare să mintă că în Blie scrie și despre Dinozauri!

| chelstone a răspuns:

Efrumuseti, cum sa dispara dinozaurii la potop?! Noe a avut misiunea sa adune in barca sa exemplare din fiecare specie. Plus ca este imposibil ca dinozaurii sa fi disparut la potop, adica Noe a salvat pe sarmanul om si celelalte animale, iar toate exemplarele de dinozauri au disparut?! laughing

| chelstone a răspuns:

Efrumuseti, au existat si dinozauri zburatori, aia cum au disparut la potop?! Au fost elecrocutati de doamne doamne cu cate un fulger?

| chelstone a răspuns:

Wales, eu nu cred ca dinozaurii erau hipopotami, si acum sincer care specie de dinozauri a trait in apa? Puls ca ti-am spus, este imposibil ca intr-un potop in care mor toate dihniile de cateva tone, celelalte animale si micutul om sa supravietuisca intr-o arca. Care este diferenta dintre o arca si un dinozaur? Daca ar fi trait in ape trebuiau sa stie sa innoate. Argumentele tale sunt nule.

| chelstone a răspuns:

Wales, cum o fi adus noe pe arca strutul si cangurul din australia, leul din africa, focile si morsele de la poli, elanul din america nord, papagalul din america de sud, etc?
Tu nu iti dai seama ca biblia braveaza? Si cand a facut noe o arca asa de mare, iti trebuie luni bune pentru a realiza o astfel de arca in zilele noastre, ce sa mai vorbim de timpurile lui noe?!
Tu crezi ca toti sunt naivi si cred ca noe a adunat exemplare din fiecare specie de pe pamant intr-o arca?
1600 de animale?! laughing sunt mai multe specii in lumea asta, si respectivul olandez ai impresia ca a reusit sa imbarce respectivele animale in cateva minute, pentru ca noe trebuia sa imbarce animalele in cateva minute sau venea o apa mare din spatele lui noe care astepta ca aceasta sa stranga animalele?

| chelstone a răspuns:

Si inca ceva, in cat timp crezi ca a facut noe inconjurul lumii cu arca pentru a salva toate speciile de paianjeni de exemplu din anumite paduri de pretutindeni?

| chelstone a răspuns:

Wales, daca s-au gasit mamuti inghetati, de ce nu s-au gasit si oameni inghetati, tinand cont ca initial vremea era propice supravietuirii in acele locuri?
De ce au disparut niste animale imense, care erau in ordinul a sute de mii daca nu milioane, animale ce isi aveau habitatul natural in mai multe locuri de pe terra iar oamenii au reusit sa supravietuiasca? Si oricum partea cu arca ramane o poveste subreda...

| RoXxy a răspuns:

Nu cred ca ar raspunde.SAu ti-ar zice ca biblia a fost scrisa dupa ce au disparut dinozaurii caci omenirea a aparut dupa ce nu au mai fost dinozauri.Caci Dumnezeu a facut pamantul, alea, alea si animalele iar la sfarsit omul.Deci chiar daca este la o zi "distanta"pana la crearea oamenilor de fapt au fost secolebig grin

| YoYoLicious a răspuns:

Iti spun ca in Biblie nu s a mentionat CE FEL DE ANIMALE a creat Dumnezeu. Era posibil ca Adam sa fi avut ca animal de casa un T-Rex. Mna.parerea mea. Unchiul meu este preot, poate ca o sa-l intreb si o sa revin cu raspunsul luihappy

| picolini a răspuns:

Oamenii au fost creati cu mii de ani in urma, pe cand dinozauri au trait cu milioane de ani inainte.

Tu n-ai invatat inca? Oasele de dinozaur le-a plantat Dumnezeu ca sa induca in eroare necredinciosu' si sa-l puna la incercare pe credincios.

Dinozaurii au existat si au disparut la potop. Unii dintre ei, cunoscuti azi drept monstrii masrini, inca exista si stau in adancuri (ex, in marile Chimei - de unde si traditia lor cu dragonii) si vor iesi la sfarsitul zilelor.

| claudiu_9632 a răspuns:

rolling on the floor))))))) asta-i tarerolling on the floor)))))) poate ca tiar spune ca nu au existat asa cevalaughing sau nu stiu ce sa splaughing)))) dar e tare intrebarearolling on the floor)

| Balalelo a răspuns:

Aceasta carte care se numeste "Biblie" este despre lume, despre Hristos, despre Sfinti etc. Biblia iti prezinta cum a luat nastere lumea, cum a lua nastere Hristos, cum au devenit anumiti oameni Sfinti si ce s-a intamplat cu toti acestia.De asta nu scrie despre dinozauri.Nu stiu ce ti-a raspunde parintele, depinde care...Dar oricum, asta-i raspunsul meu.