| Ruines a întrebat:

Daca universul este infinit, asta inseamna ca in el ar trebui sa existe absolut orice ti-ai imagina?

| carminaburana43 a răspuns:

Da.

| Zenithf a răspuns:

Ignori faptul ca si prostia este infinita.

| Zenithf a răspuns (pentru Ruines):

Nu-i adevarat. Este ca si cum ai socoti prostia ca fiind numerele irationale si inteligenta ca fiind numerele rationale. Sunt o infinitate de numere si de un fel si de altul. Deci ipoteza ta cade.

| Zenithf a răspuns (pentru Ruines):

Asta mi-e cam greu sa-ti explic, ar fi ca si cum as incerca sa umplu o groapa infinita cu apa.

| Shammal a răspuns:

Orice poti sa-ti imaginezi exista undeva sub o anumita forma, nu poti sa-ti imaginezi ceva ce nu exista, non-existenta

| Shammal a răspuns (pentru Ruines):

Exista portale insa ca sa le vezi e nevoie sa fi pe frecventa corespunzatoare, exista portale si catre alte dimensiuni ale pamantului

| Shammal a răspuns (pentru Ruines):

Totul devin vizibile atunci cand esti pe frecventa potrivita, totul exista insa il vezi cand intri pe acea frecventa, de exemplu la radio ca sa prinzi un anumit post, muti pe o anumita frecventa, 90.01 FM, daca esti pe 101, 00 asta nu inseamna ca 90.01 nu e vizibil

| Shammal a răspuns (pentru Ruines):

Daca vorbesti de frecventa umanitatii la nivel colevtiv cand spui "noastra" inca nu suntem acolo insa individual sunt oameni care pot vedea aceste portale; nu exista "ar trebui" de existat exista, sunt prezente dar le poti vedea atunci cand esti pe vibratia lor; avem 3 oameni, unu alearga cu 2 m/s iar ceilalti 2 cu 6 m/s, primul nu o sa-i poata vede pe ceilalti doi la un moment dat; portalul "alearga" cu 100 m/s iar omul cu 2 m/s cum sa-l vada?

Nu consider prea inteligent sa postulam cu un "da" neavand nici-un rationament consistent in spate.

| Nolkyz a răspuns:

Mai degraba, in el poate exista absolut orice nu ne putem imagina.

| Nolkyz a răspuns (pentru Ruines):

Ceea ce exista este limitare, deci nu are cum sa fie infinit. Ce iti poti imagina este limitat, pe cand ceea ce nu iti poti imagina este infinit si inaccesibil.

| Nolkyz a răspuns (pentru Ruines):

Cu totii avem creier, nu? Il vedem?

| PopândăuIRătăcit a răspuns:

Universul nu este infinit.Este intr-o continua expansiune. Chiar daca el se mareste cu viteza luminii iar spatiul generat este unul atat de mare incat mintilor umane le este imposibil sa-si imagineze, asta o face doar de cateva miliarde de ani. Evolutia pe pamant pana ca viata sa ajunga la forma pe care o cunostem noi a avut nevoie tot de miliarde de ani. In concluzie, oricat de mare ar fi Universul, totusi sunt prea putine lucruri in el pe cat ai crede sau ai vrea tu sa fie.

| EuAli a răspuns:

Exact.
Ai dreptate happy
Cu imaginatie si sprijin, poti face orice

| Bot a răspuns:

Exact.

| bestialu96 a răspuns:

Pai nu stiu. dar stiu ca daca ti-ai imagina ceva 6D care ar putea exista in univers, nu ar putea fiindca universul nostru este 3D. cel putin asa stiu eu...

| zurick a răspuns:

Chiar mai mult decat ti-ai putut imagina.Totul este posibil, chiar daca inca nu sunt dovezi, orice te poate surprinde, inseamna ca inca n-ai descoperit.

| Exilee a răspuns:

Pai, daca ne raportam infinitatea Universului la imaginatia noastra, poate este necesar ( dar nu suficient) sa credem ca abosult orice mi-as putea imagina sa existe intr-acesta. Este imposibil. Imaginatia noastra percepe multe lucruri ireale, anomalii etc...
Poate doar daca s-ar afla intr-un spatiu metafizic..., dar nici atat.
Cat despre Universul dupa Big-Bang, totul se petrece fie in urma unei erori fie ca urmare a reactiunii unei actiuni. Dar daca Universul este coordonat de catre un Arhitect, atunci putem afirma cu certitudine ca este infinit cu un scop.
Imi cer scuze daca am deviat (cma mult) de la subeictul intrebarii, dar voiam sa subliniez altceva in legatura cu Universul. Iarta-ma daca nu prea te-a ajutat...

| unul1 a răspuns (pentru Exilee):

Acum se trece deja de la stiinta la filozofie in acest domeniu. Daca nu e infinit, ce se afla la marginea lui si in acest caz dupa el? Daca esti infinit atunci sunt sanse infinit de mari ca in univers sa existe o persoana exact ca tine care poate face exact ce faci tu in acest moment. Bine... totul tine de cum filozofam...

| Exilee a răspuns (pentru unul1):

CUm am mai spus. Este o conditie necesara, DAR NU SUFICIENTA.

| suffarstar a răspuns:

Universul este finit, traim intr-o lume materiala finita.Ca mai sunt si alte "chestii"imateriale, asta e alta treaba.

| fuzzer a răspuns:

Nu chiar orice, vezi tu Dumnezeu a creat tot ce vezi in jur, dar toate astea au o limita.Se spune ca imaginatia este singura forta disponibila umanitatii, deci putem visa in continuare, dar aceste vise nu vor fi nicicand reale.

Universul nu este infinit.

Tot ce vrei si ce nu vrei.TOT! dar nu te du!

| Yasmin875 a răspuns:

Da,in povesti.

| Jυsтℓσяγ a răspuns:

Poate ai uitat sa iei si in calcul si diferitele ipoteze, cu referire directa in aceasta problema, infinit de eronate, neelucidate inca.
Aveti o manie de a pune intrebari la care, stim cu totii deja, inca nu s-au gasit probe concrete.Alta incercare zadarnica.
P.s.: Cine a spus ca Universul este infinit?
-Numai bine.

| Exilee a răspuns (pentru Ruines):

Stephen Hawking. Si nu este cel mai detsept om in viata. Nu exista cel mai destept om. Ratiunea noastra ne este limitata. Singurul care detine tainele ratiunii noastre si ale stiintei este Dumnezeu.

| usuk a răspuns:

Pana sa fie infinit, te intalnesti cu acel "daca". nu s-a descoperit inca daca ar fi sau nu universul infinit. eu nu cred sa fie.

| usuk a răspuns (pentru Ruines):

Eu nu cred ce cred alti, eu cred ceea ce vad si ceea ce stiu. chiar daca marii fizicieni ai lumii au spus ca este infinit, universul dupa parerea mea este intr-o continua extindere, nicidecum infinit(asta, deoarece e imposibil de perceput un lucru ca fiind infinit si e de asemenea impropriu spus>deci universul nu e infinit, e intr-o continua extindere, extensiune, cum vrei sa-i spui)

| Titanos a răspuns:

Imaginatia nu are limite.

| marianvranceanul1 a răspuns:

Am citit undeva ca doar spatiul este infinit si Universul se opreste undeva.Dar chestia e ca Universul se extinde mult.

| NorishorPhufos a răspuns:

Da big grin

| AttilaDornIsPower a răspuns:

Nu. nu exista tot ce tiai dori. de exemplu sa zicem ca tiai dori un copac cu bani. chiar daca universul este infinit, nu cred ca vei gasi asa ceva pe undeva prin univers. deci, din asta deducem k in univers nu exista tot ce am visa noi. funda?

| ɴιcoleтα a răspuns:

Probabil ca da.

| ɴιcoleтα a răspuns (pentru Ruines):

Ca inca nu le-au descoperit. Sau probabil sunt prea periculoase.
Cum e gaura neagra, am vazut pe Discovey Science ca, daca intra un corp uman sau orice alta masinarie se va lungi si absolut va fi atrasa spre ea. Poate sunt alea portalurile, dar nu se poate intra in ele.

| Ioana300 a răspuns:

Nu neaparat dar nimeni nu poate dovedi asta...

| ŞmecheruDeTreabă a răspuns:

Teoretic...da.