| purghel a întrebat:

Doresc sa stiu toate domenile si ramurile geologiei?

| angy27 a răspuns:

Este stiinta care studiaza pamantul; formarea, structura si evolutia structurii lui'.
Mineralogia- studiaza compozitia chimica, structura si proprietatile fizice/chimice ale mineralelor
Cristalografia este ramura mineralogiei care studiaza compozitia chimica a cristalelor- ele sunt minerale ai caror atomi sunt dispusi sub forma unor structuri complexe iar cristalografia studiaza modul cum s-au format.
Petrologia - stiinta care studiaza rocile adica formarea lor, structura si compozitia chimica.
Sedimentologia studiaza rocile sedimentare, precum si depunerea acestora. DEOARECE SUNT IMPORTANTE IN CONSTRUCTIA RELIEFULUI. scuze nu mai sterg
Stratigrafia studiaza straturile succesive de roca, respectiv proprietatile si vechimea acestora.
Paleontologia reprezinta studiul organismelor disparute. se imparte in paleobotanica si paleozoologie dupa tipul de organisme studiate.
Tectonica studiaza deplasarea placilor tectonice iar seismologia studiaza cutremurele si incearca sa gaseasca metode de a prezice aceste calamitati.
Geofizica si geochimia sunt stiinte mixte care au aparut prin imbinarea domeniilor de studiu ale geologiei cu alte stiinte.Prima studiaza diverse aspecte ale fizicii legate de terra precum campul magnetic, prorietatile fizice ale rocii si e o ramura oarecum indepartata de geologie. are un statut mai independet fata de geologie IAR a doua studiaza raspandirea elementelor chimice in scoarta terestra.
E importanta datorita faptului ca aceste cunostinte sunt necesare in procesele de extractie si de prelucrare a meteriilor prime di n scoarta terestra precum: petrolul, gazele naturale, carbunii sau zacamintele metalice.

| angy27 a răspuns (pentru angy27):

In ultima parte, asta cu datorita faptului ca Ma refeream la importanta geologie ca stiinta

De unde ar trebui sa stiu eu ce doresti tu?

| angy27 a răspuns:

In ultima parte asta cu, datorita faptului ca, ma refeream la importanta geologiei ca stiinta