| Zataki a întrebat:

La ce e buna filosofia?

| Skylar a răspuns:

Ajuta la sanatatea mintii big grin.
Dar nu numai, ciclul e cam asa filozofie->matematica->fizica->chimie->biologie->psihologie->sociologie.

| Hombre a răspuns:

Filosofia este buna ca materie prima atunci cand vrei sa freci menta la greu.

| PhaseMorphXR a răspuns:

Cred ca unul dintre primele si cele mai importante lucruri la care ar trebui sa fie utila si in jurul caruia ar trebui sa graviteze intreaga disciplina, este gasirea unui "sit" universal, de ancorare a gandirii rationale (sau poate chiar irationale, intr-o dihotomie traditionala)/deductive/logice (orice forma ar avea)/etc, lucru ce ar permite o plasarea a unui "axis mundi" rigid, un suport si o unstensila folositoare, pentru toate celelate discipline (gen: matematica/fizica/Mecanica Cuantica/Cosmologie/Stiinte Umane/Arte/etc), inclinate spre a utiliza asemena instrumente, poate chiar frecvent, mai ales in perspectivele Interdisciplinaritatii/Transdisciplinaritatii.
Scopul ei este de a crea/oferii idei/instrumente, ce ar putea servi ca un suport rigid pentru celelate discipline... mai pragmatice daca vrei.

| dexro a răspuns:

Da gust berii!
Ah si ne scoate din anarhie, din pacate ne pocneste si cu religie

| Bogdanux a răspuns:

Filozofia te face sa tinzi spre absolut, sa incerci sa te autodepasesti.

| andrutza1323 a răspuns:

La nimil. Spun sincer!big grin

| Frontal a răspuns:

La autocunoasteresi la cunoasterea lumii folosind gandirea rationala a inteleptilor filosofi grecesti
pls funda crying.azi toata ziua am cersit una laughingrolling on the floor

| elizzu a răspuns:

Pai fara filozofie nu as putea sa-ti dau nici raspuns. filozofia da intelesul, depinde si de ce vrei sa exprimi... oricum, e ffffff importanta.

| cristiano_6675 a răspuns:

E buna pentru cei care o inteleg, dar si nu in ultimul rind ea dezvota foarte tare vocabularul si mintea noastra cea de toate zilele.

| dRaXler a răspuns:

La nimic.

La nimic! Doar iti ocupa timpul ala pretios, in care poti face ceva folositor pentru tine si pentru cei dragi tie. Carpe diem!

La hopai dinga danga, mi se rupe stanga.Chiar ca nu stiu la ce e buna dar ii simt nevoia citeodata.Probabil la benganeala prosteasca despre descoperirea de sine care nu au nici in clin nici in mineca una cu alta pentru ca descoperirea sinelui este o traire iar benganeala despre,nu-i decit descrierea ei in cuvinte care celorlanti neimplicati nu le emana nici un adevar, cum de altfel e si normal.Poate e "literatura"greaca veche si ceva mai noua prin crearea unor sisteme filfizofice care sa fie impuse lumii, menite sa cada toate cind e vorba de "om".Poate se ocupa cu totalitatea problemelor lumii in ansamblu. Poate e transpunerea a ceea ce se intimpla cu adevarat in noi. Poate este astea toate la un loc dar un lucru e sigur; Am nevoie de ea citeodata.