| SaveTheNature a întrebat:

Putem considera ca :-medicamentele, calculatorul, televizorul, telescopul, microscopul, curentul electric etc EXISTAU acum 10.000 de ani de ex, doar ca, in acele timpuri pur si simplu nu puteau fi, vazute, intelese, combinate in asa maniera incat sa "functioneze".
Faptul ca omul se foloseste de SI DEJA existente in natura dispuse in asa fel in cat sa POATA fi folosite, combinate si adaptate la nevoi? Si as da cateva exemple:
1- ASPIRINA.
-C6H4(OOCCH3)CO2H. Combinarea elementelor chimice, era deja posibila? atomul de carbon exista, cedarea si acceptarea de electroni exista DEJA,, structurile stabile de octet si dublet, erau DEJA posibile. asa ca aceasta combinatie astepta sa fie descoperita doar, dar ea era posibila DEJA. -la fel si paracetamolul, antibioticile etc)
2-Calculculatorul -care are -MICROPROCESOR- care are -tranzistori- care contin siliciu ori germaniu(elemente chimice), difuzie,,frecventa (fizica). -televizorul, radioul, telefonul intra usor in aceasta categorie.
3)-Telescopul care contine -lentile - care contin sticla- care contine -sioxid de siliciu -silicati ai metalelor. (aici intra si microscopul de ex)...
Asadar aceste posibilitati in care elementele chimice si fortele fizice sa POATA fi combinate in N moduri, astfel incat sa rezulte N -inventii, putem spune ca au fost "aranjate" de mult?-cu mult inainte ca omul sa-si dea seama?

Probabilitatea sa apara un calculator in mod aleatoriu este nula.

| Teardrop a răspuns:

Interesantă idee...
Chiar foarte interesantă.
Nu m-am gândit niciodată la asta.

| ViseleSmulgGratii a răspuns:

Hai sa salvam natura!

| TheFallen666 a răspuns:

Daaaa! putem!

| Alina570 a răspuns:

Nu, nu era posibil. Am citit un studiu care arata ca nu toate fenomenele fizice si elementele chimice au aparut dintr-o data ci treptat. Oamenii de stiinta au descoperit ca la fiecare 1000 de ani apar 6 noi fenomene fizice si 4 elemente chimice. Chiar si acum, in timp ce iti scriu se dezvolta un nou fenomen fizic numit camp vacaiq. Este un camp pe care trebuie sa-l cosesti in asa fel incat fanul obtinut creste IQ-ul vacilor care il rumega la 358. 2345.

| Mira1234567 a răspuns:

Aveau posibilitatea sa descopere si atunci, doar ca nu aveau o gandire avansata si nu erau intr-atat de inventivi.