| Safire17 a întrebat:

Vi s-a intamplat vreodata sa fiti obsedati de un lucru, care, de fapt, nu merita atat de multa atentie? Vi s-a parut doar ca sunteti obsedati, desi nu erati?

Răspuns Câştigător
| Danut_Popa_1961 a răspuns:

Fiecare ne-am crezut la un moment dat obsedati de un lucru, si atunci toate celelalte ni se pareau fara valoare. Obsesia am putea-o considera o dorinta, doar ca in anumite cazuri duce la manifestari imprevizibile, mult exagerate.Mai e si o dovada a lipsei de control, poate fi maladiva. Daca vorbesti doar de a-ti considera drept obsesie dorinta de a avea un anumit lucru, sau a cuceri pe cineva, nu e o problema.Cu timpul o dorinta ia locul alteia, in functie de varsta si prioritati. Obsesia insa nu dispare pana nu si-a atins punctul culminant.Ai inteles diferenta?

12 răspunsuri:
| IMC90 a răspuns:

Normal, toti am fost copii. Sincer vorbind, majoritatea lucrurilor de care sunt obsedati copii sunt irelevante...

| Narcis2007 a răspuns:

De foarte multe lucruri...

| Hmmmm a răspuns:

Da, pe strada, cand intalneam cate o bijuterie feminina, dar imi dadui seama ca nu merita obsesia daca bijuteria nu-si pune la incercare caratele in "lupta" cu mine.

| BeyondTheMusic a răspuns:

Da.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Da vroiam o consola de jocuri 3 luni am asteptat ca nebunu si dupa ce am avut nu am mai acordat atentie!

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Da ma tot invarteam cu cativa pretini arabi, pe langa o ambasada cu centuri magice. Da dupa ce am vazut cum se comporta oamenii, am inteles ca e o obsesie inutila.

| RaduMD a răspuns:

Cred că mie mi se întâmplă zilnic chestia asta. E suficient să mă uit la lucrurile pe care nu le folosesc, deşi le-am cumpărat pe bani buni. Îmi amintesc ce obsedat eram să mi le cumpăr cât mai repede şi cum fiecare zi în care nu le aveam mi se părea groaznică.

| Safire17 explică:

Vi s-a intamplat sa nu dati importanta unor lucruri care v-au influenatat mult?

| ThePathWalker a răspuns:

Da