| anonim_4396 a întrebat:

Woods Halley, de la Universitatea din Minnesota, care tocmai a lansat o carte despre perspectivele descoperirii vieţii extraterestre, afirmă că, pentru moment, avem foarte puţine informaţii despre modul în care viaţa a luat naştere pe Pământ, motiv pentru care nu suntem capabili să recunoaştem viaţa extraterestră. nici macar matematic avand in vedere ca este matematician?

| shadovv a răspuns:

Imaginatia ajuta...

| Hombre a răspuns:

Oarba satană religioasa care esti.

| harciog a răspuns:

Mi-ajunge cit stiu despre viata. Oamenii face sex spre deosebire de celelalte animale care si ele face sex pentru a o perpetua.

| MMihai a răspuns:

Ai venit cu lucruri vagi și nimic concret și ce vrei să îți răspund eu.
Woods Halley=un om, de la Universitatea din Minnesota,=care face ceva la Universitatea din Minnesota.
Profesor
350C Tate, 624-0395, woods@physics.umn.edu de e-mail

Bush Fellowship, 1983-1984, IBM Paul J. sabatic Flory, 1987, membru al Institutului de Supercomputer, Universitatea din Minnesota, 1989-prezent, Facultatea de Absolvent de Stiinta Materialelor, Universitatea din Minnesota, 1989 - prezent, APS Fellow, 1998-prezent
Activităţi sinergice: Simpozionul privind schimbările climatice globale şi în industria chimică, Institutul American de Chimie Inginerilor New Orleans, 2002, organizator şi sesiune de scaun; de bază a Energiei Stiinte consilier comitet de atelier cu privire la viitorul de cercetare în domeniul energetic, Departamentul de Energie, Gaithersburg, MD, 2003; Atelier de lucru pe economii a hidrogenului, Departamentul de Energie, Rockville, MD, 2003; FSN MRSEC Panoul de opinie, Universitatea Northwestern 2003.
Domenii de Cercetare
Materiei condensate şi chimice teorie fizica, simulare şi experiment, cu un accent pe interfeţele şi modele de evoluţie prebiotic.
Curente de cercetare
Profesorul lui Halley, de grup de studii de transport şi nonequilibirum procese în solide şi lichide folosind simulare teoretică, şi metode experimentale. Studii specifice includ:
Studii de electrod-electrolitice interfeţe, inclusiv transferul de electroni şi structura electronica de oxizi de metale şi cu aplicatii la electroliză şi cataliză în nanophase precum şi pentru sistemele macroscopice.
Studii de solvatare, transport şi asocierea de ioni în polimeri şi lichide ionice de relevanţă pentru baterii şi celule de combustibil.
Studii de interacţiune a vaporilor de impulsuri cu Bose-Einstein condensate heliu patru gaze lichide si alcaline.
Chimice studii cinetice de modele de evoluţie prebiotic.
Elevii postuniversitare şi Postdoctorates
Ivan Fedorov
Serghei Monin
Publicaţii selectate
A. Tchernatinsky şi JW Halley, relativista bine-obligatoriu Model: Cerere de suprafete Pt, Physical Review B 83, 205431 (2011)
Lingling Jia, DAT Nguyen, JW Halley, Phat Pham, William Lamanna şi Steven Hamrock, transport Proton în HTFSI-EMI-TFSI Amestecuri: Experiment şi Teoria, Journ. a Societatii electrochimice 156 alineatul (1), B136-B151 (2009)
Y. Lutsyshyn şi JW Halley, Diffusion Monte Carlo de calcul a ratei de transmitere elastică a unui fascicul de heliu de vapori, printr-o lespede de superfluid heliu, Physical Review B 83, 014504 (2011)
Chien-Yu Tsau, Diu Nghiem, R. Joynt şi J. Woods Halley, J, energie statisticile la nivel de puncte cuantice, fiz: condens. Materia 19, 186215 (2007)
J. Woods Halley, Serkan Erdin, Tu Lin, Peter Zapol,, auto strânsă concordanţă obligatorii moleculară studia dinamica de TiO_2 nanoclusteri în apă, Jurnalul de Chimie electroanalitica 607, 147 (2007)
A.Wynveen, KALidke, Y.Lutsyshyn şi JWHalley, Experimente de transport posibile, cu picături de viteză redusă heliu, Phys.Rev B 75, 054506 (2007)
AS Barnard, S. Erdin, Lin Y., Zapol P. şi Halley JW, Modelarea TiO_2 nanoparticule, fiz. Rev B 73, 205405 (2006)
Serkan Erdin, Tu Lin şi J. Woods Halley, auto-consistente bine-obligatoriu de studiu a suprafeţelor de titan low-index, fiz. Rev B 72, 035405 (2005)
Yuhua Duan, JW Halley, Larry Curtiss, Paul Redfern, Mecanisme de transport de litiu, în oxid de Polytethylene amorf, Jurnalul de Chimie Fizica 122, 054702 (2005)
A. Wynveen, KA Lidke, MC Williams, CF Giese, JW Halley, Dinamica de redus de energie heliu vapori de impulsuri, Fiz. Rev.E 67, 026311 (2003)
Educaţie
Ph.D., Fizica, U. California, Berkeley, 1965.
BS, MIT, 1961.
Selected Publications
A. Tchernatinsky and JW Halley, Relativistic tight-binding model: Application to Pt surfaces, Physical Review B 83, 205431 (2011)
Lingling Jia, Dat Nguyen, JW Halley, Phat Pham, William Lamanna and Steven Hamrock, Proton Transport in HTFSI-EMI-TFSI Mixtures: Experiment and Theory, Journ. of the Electrochemical Society 156(1) B136-B151 (2009)
Y. Lutsyshyn and JW Halley, Diffusion Monte Carlo calculation of rate of elastic transmission of a helium vapor beam through a slab of superfluid helium, Physical Review B 83, 014504 (2011)
Chien-Yu Tsau, Diu Nghiem, R. Joynt and J. Woods Halley, J, Energy Level Statistics of Quantum Dots, Phys.: Condens. Matter 19, 186215 (2007)
J. Woods Halley, Serkan Erdin, You Lin, Peter Zapol,, Self Consistent Tight Binding Molecular Dynamics Study of TiO_2 Nanoclusters in Water, Journal of Electroanalytical Chemistry 607, 147 (2007)
A.Wynveen, KALidke, Y.Lutsyshyn and JWHalley, Possible Transmission Experiments with Low Velocity Helium Droplets, Phys.Rev B 75, 054506 (2007)
AS Barnard, S. Erdin, Y. Lin, P. Zapol and JW Halley, Modeling of TiO_2 Nanoparticles, Phys. Rev B 73, 205405 (2006)
Serkan Erdin, You Lin and J. Woods Halley, Self-consistent tight-binding study of low-index titanium surfaces, Phys. Rev B 72, 035405 (2005)
Yuhua Duan, JW Halley, Larry Curtiss, Paul Redfern, Mechanisms of Lithium Transport in Amorphous Polytethylene Oxide, Journal of Chemical Physics 122, 054702 (2005)
A. Wynveen, KA Lidke, MC Williams, CF Giese, JW Halley, Dynamics of low energy helium vapor pulses, Phys. Rev.E 67, 026311 (2003)
Education
Ph.D., Physics, U. California, Berkeley, 1965.
BS, MIT, 1961.

How Likely is Extraterrestrial Life? (SpringerBriefs in Astronomy)
Paperback : $43.27
February 28, 2012
Expand See Book Details

Statistical Mechanics: From First Principles to Macroscopic Phenomena
Hardcover : $68.72 Kindle Edition : $56.00
December 4, 2006
Expand See Book Details
Cât de probabil este vieţii extraterestre? (SpringerBriefs în astronomie) [Paperback]
J. Woods Halley (Autor)
Like ( 0 )
Pretul de lista: 49.95 dolari
Pret: De $ 43.27 şi acest element de nave de transport gratuit cu Super Saver. Detalii
Salvati: 6.68 dolari (13%)
Oferte speciale disponibile
Pre-comandă de Garantare Pret. Aflaţi mai multe.
Acest titlu nu a fost încă lansat.
Puteţi să-l pre-comanda acum si vom livra la tine, atunci când aceasta ajunge.
Navele de la şi vândute de Amazon.com. Disponibil-cadou Wrap.

| MMihai a răspuns:

Acest om nu am priceput ce facultate a urmat dar nu matematica!
Faci referiri la cea ce scrie într-o carte care încă nu se vinde pe piață.
Comentariile studenților despre el nu sunt elogioase.

Sunt oameni care pot fi buni în meseria lor și calamități în rest și invers, buni în general și slabi profesional în raport cu facultatea urmată.
Tu îl declari matematician pe unul care nu a urmat matematica ci fizica sau știința materialelor și îmi spui ce scrie într-o carte care încă nu se comercializează.

Http://www.springer.com/series/10090
Cât de probabil este vieţii extraterestre?
Deci un om care se ocupă de știința materialelor și care predă și un curs de fizică a scris o broșură de mai puțin de 200 de pagini despre
How Likely is Extraterrestrial Life? (SpringerBriefs in Astronomy)
Cât de probabilă / plauzibilă / posibilă este viața extraterestră?

Nici nu mă interesează ce prostii a scris ăsta despre „ Cât de plauzibilă este viața în afara Pământului!", că cei din SUA au tendințe grafomanice, de nu se poate.
Scriu toate prostiile posibile, fără nici o jenă, și le și tipăresc.

Poate exista viață în afara Terrei?

Statistic da!

Sunt foarte multe stele și multe stele au planete pe care eventual se putea să se fi dezvoltat viața.

În alte vremuri Terra a fost vizitată de ființe extraterestre, și există foarte multe dovezi în acest sens.

Deci ele atunci au existat și dispuneau de un nivel de dezvoltare superior, oamenilor de atunci.

| MMihai a răspuns:

Pentru moment, avem foarte puţine informaţii despre modul în care viaţa a luat naştere pe Pământ,= este ceva foarte corect!
motiv pentru care nu suntem capabili să recunoaştem viaţa extraterestră. nici macar matematic= KK
Statistic există viață extraterestră!

| ChioruL14 a răspuns:

Cum adica avem foarte putine informatii despre cum a aparut viata? nu avem mare carte numita biblie? diavolule ce esti