anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

am nevoie de o idee. Trebuie sa imi imaginez ca initiez o noua aplicatie pentru comunicarea interna la firma unde lucrez si sa prezint avantajele utilizarii ei pentru companie si angajati in comparatie cu o aplicatie generica. Nu lucrez, nu stiu exact cum functioneaza comunicarea interna intr-o organizatie, tocmai de aceea cer o idee. Deocamdata am in vedere aplicatiile slack si trello. M-ar ajuta de asemenea sa stiu ce inseamna aplicatie generica. Multumesc mult.

2 răspunsuri:
Bula
| Bula a răspuns:

Aplicatiile generice sunt aplicatiile dedicate unui scop general pentru un domeniu de necesitate.
De exemplu, o aplicatie poate fi de generic meteo sau de transmis informatii, de scanat coduri de bara, de fotografiat, inregistrare muzica etc.
Pe scurt, "generic" inseamna "de domeniu..."

O aplicatie generica de comunicare intr-o firma poate fi pentru dirijarea si urmarirea productiei.
Pe un server ar tine evidenta planului de productie si stocul de materiale necesare, iar sectiile primesc mesaje despre numarul de produse finite sau semifabricate care trebuie asamblate in perioada urmatoare, numarul si piesele necesare din care vor fi asamblate etc.
Astfel fiecare sef de chipa va sti exact ce- si cate piese are de scos din magazie pentru a realiza productia planificata si va sti termenul de a le asambla si cui sa predea mai departe productia gata executata.

| IngridBeatrice a răspuns:

Bună,

Eu am găsit informații utile despre comunicarea internă aici: https://www.wearehr.ro/comunicare-interna/