anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Lucrez la o fabrica de automotive din 22 ianuarie 2018. Acum o luna s-a facut o lista cu 30 si ceva de angajati, care sa faca cursuri pentru obtinerea autorizatiei de stivuitorist platit integral de firma. Eu nu lucrez ca stivuitorist in fabrica. Sunt un amarat de operator.Si m-am trezit ca sunt bagat in lista respectiva FARA ACORDUL MEU si fara ca cineva sa ma intrebe ceva. Mi s-a spus direct ca trebuie sa merg la curs. Am fost la curs si am semnat ca am fost prezent. Ulterior m-am razgandit si de fapt NU vreau autorizatia respectiva ca nu ma ajuta cu nimic. Si nu m-am mai dus la cursuri. Ei m-au amenintat ca daca refuz sa ma mai prezint la cursuri si examen, ma vor pune sa platesc eu 1.400 lei cat au costat cursurile si examenul. Este cazul sa imi iau un avocat si sa ii dau in judecata? Totul a fost FARA ACORDUL MEU. Si NU am semnat nimic ca trebuie sa platesc eu ceva anume, am semnat doar ca am fost prezent la 2 cursuri. Ce pot face sa scap de situatia asta?

Răspuns Câştigător şi Apreciat de Editori
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Pentru a urma un curs de calificare trebuie sa-ti dai expres acordul, prin semnarea unui act de participare sau un act la contractul individual de munca. Daca n-ai semnat si nici n-ai urmat cursul atunci nu te pot obliga sa-l platesti.
Daca iti retin banii din salariu poti sa-i dai in judecata, pana atunci n-are rost sa-i actionezi, iti va fi respinsa actiunea ca lipsita de interes sau prematura.

| StefanDrg a răspuns (pentru Ioandelasal):

Multumesc pentru informatii

2 răspunsuri:
| QuelQui a răspuns:

Ti se da degeaba o calificare si tu o refuzi. Prost mai esti!

Referitor la intrebare, cred ca vei plati si avocatul, si cursurile, si cheltuielile de judecata, tot.
Cel mai bine ar fi sa te duci (daca te mai accepta) la cursuri. Sa dai examenul si sa-l promovezi. Asa scapi "de situatia asta".