| Anonim124635 a întrebat:

Sunt elev si unchiul meu a decis ca va trebui sa imi cumpere o imprimanta si nu stiu ce sa aleg dintre o imprimanta inkjet sau una cu laser si care sa o iau. Mie la scoala imi va folosi mai mult la documente text dar pe langa text voi avea nevoie si de imagini. Mai multa nevoie am de imagini clare dar am auzit ca imprimantele de tip inkjet nu sunt prea bune la printat text. Si nu as vrea nici ceva scump deoarece ma gandesc si la unchiul meu. Mai ales nu as vrea o imprimanta la care rezervele sa fie mai scumpe ca ea insasi(ma refer la imprimanta).

Răspuns Câştigător
| NLS a răspuns:

Da, cele laser scot o calitate mai buna, si ma refer in special la imagini (color),
insa sunt mai scumpe, si la fel toner-ul.

Am fost si eu elev si stundent, si m-am descurcat de minune cu o multifuntionala HP (am ales special modelul C5380, pentru rezolutia mare de printare, scanare si xerox),
si mai apoi am trecut pe un Brother MFC-J5720DW.

Am luat Brother-ul doar pentru ca am avut nevoie de format A3, si pentru ca scoate A4 fata-verso automat, altfel ramaneam la multifunctionala HP, care merge si acum de minune, din 2009.

Cu hartie foto de calitate (glossy), am scot poze cu HP-ul asemanatoare cu cele pe care le scoti la centre foto.

Pe hartie normala, cu densitate 70-80g/m2, calitatea nu e wow, dar pentru uz scolar, merge.

10 răspunsuri:
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Depresiile grave vin și cu anxietate la pachet, când le și pe amândouă e destul de complicat, sa mai ai și atacuri de panica deja ești mort.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns (pentru anonim_4396):

Scuze acum am văzut că am răspuns la o altă întrebare laughing. nu pot șterge răspunsul că mi-am uitat parola la email happy

| Kiza a răspuns:

Iti dau eu link de la una buna:
https://ro.pinterest.com/femeisingure2017/

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Să nu dai pe linkul trimis de Kiza, e phising (te trimite pe site-uri cu viruși)

| zilog a răspuns: