| Goddessss a întrebat:

Chiar se poate observa cine îmi vizitează profilul pe Facebook sau aplicațiile alea sunt false?

11 răspunsuri:
| MValentin a răspuns:

False... nu exista asa ceva

DoarBogdan
| DoarBogdan a răspuns:

Nu, nu se poate.

Inainte exista cumva o modalitate prin codul sursa, in functie de anumite ID-uri. Dar nici aia nu se stia daca este adevarata.

Dar acum, sigur nu happy

| PainTech a răspuns:

Nu se poate verifica.

| NLS a răspuns:

A existat un mod, cu o aplicatie, am testat si mergea, insa de la inceputul anului 2011 nu mai functioneaza.
Practic, cineva a scris o aplicatie ce exploata un bug din sistem, ce apoi a fost rezolvat.

| Anndreearalucaaa a răspuns:

Cauta pe magazin play,, qmiran"
Am testat si chiar iti arata cine ti a vizitat profilul

| iuliaOK a răspuns:

Nu toate sunt false •‿•

| zilog a răspuns:

Eu sunt si programator as putea face eu o asemenea aplicatie dar mie ce mi-ar iesi la afacerea asta? care ar fi profitul meu?
De exemplu mie mi-ar lua 48 ore de muncă ca sa fac ceva si cu interfață frafică frumoasă prin care ai putea să folosesti acea aplicație fără să te pricepi deloc la calculatoare sau informatică.

Nu stiu nu am încercat aplicații de genul acesta dar eu sunt absolut sigur că aș avea solutia tehnica.

Problema rămâne cum isi scoate cel ce face acesta aplicatie banii pe orele de muncă prestate!? tinând cont că majoritatea oamenilor se așteptă ca aplicația să fie gratuită!
Sau dacă eu aș face-o pe bani și aș garanta că funcționează câti oameni ar plăti pentru ca să aibă acestă aplicație 10 euro?

floresdemayo
Userul Lunii
| floresdemayo a răspuns:

Deschizi profilul tău si apesi tasta F5. Se zice că apar in ordine, de la cei care ti l-au vizitat cel mai des, in acea zi. Dar cred că e vorba doar de prietenii din listă, inclusiv cu cei cu care ai conversat pe mess.

https://www.zf.ro/......k-11115098

Sau așa:

https://a1.ro/......18150.html

| Sofer a răspuns:

Totul fals. Nu ai cum.