| Goddessss a întrebat:

Chiar se poate observa cine îmi vizitează profilul pe Facebook sau aplicațiile alea sunt false?

11 răspunsuri:
| MValentin a răspuns:

False... nu exista asa ceva

DoarBogdan
| DoarBogdan a răspuns:

Nu, nu se poate.

Inainte exista cumva o modalitate prin codul sursa, in functie de anumite ID-uri. Dar nici aia nu se stia daca este adevarata.

Dar acum, sigur nu happy

| PainTech a răspuns:

Nu se poate verifica.

| NLS a răspuns:

A existat un mod, cu o aplicatie, am testat si mergea, insa de la inceputul anului 2011 nu mai functioneaza.
Practic, cineva a scris o aplicatie ce exploata un bug din sistem, ce apoi a fost rezolvat.

| Anndreearalucaaa a răspuns:

Cauta pe magazin play,, qmiran"
Am testat si chiar iti arata cine ti a vizitat profilul

| iuliaOK a răspuns:

Nu toate sunt false •‿•

| zilog a răspuns:

Eu sunt si programator as putea face eu o asemenea aplicatie dar mie ce mi-ar iesi la afacerea asta? care ar fi profitul meu?
De exemplu mie mi-ar lua 48 ore de muncă ca sa fac ceva si cu interfață frafică frumoasă prin care ai putea să folosesti acea aplicație fără să te pricepi deloc la calculatoare sau informatică.

Nu stiu nu am încercat aplicații de genul acesta dar eu sunt absolut sigur că aș avea solutia tehnica.

Problema rămâne cum isi scoate cel ce face acesta aplicatie banii pe orele de muncă prestate!? tinând cont că majoritatea oamenilor se așteptă ca aplicația să fie gratuită!
Sau dacă eu aș face-o pe bani și aș garanta că funcționează câti oameni ar plăti pentru ca să aibă acestă aplicație 10 euro?

floresdemayo
Userul Lunii
| floresdemayo a răspuns:

Deschizi profilul tău si apesi tasta F5. Se zice că apar in ordine, de la cei care ti l-au vizitat cel mai des, in acea zi. Dar cred că e vorba doar de prietenii din listă, inclusiv cu cei cu care ai conversat pe mess.

https://www.zf.ro/......k-11115098

Sau așa:

https://a1.ro/......18150.html

| Sofer a răspuns:

Totul fals. Nu ai cum.

| zilog a răspuns (pentru Sofer):

Există multe posibilități de exemplu link-uri și poze care apar in pagina ta să fie incărcate de pe server-ul tău de pe un alt computer care nu are nici o legătură cu Facebook-ul ci este propietatea ta
si tu faci un eserver de PHP cu un eserver de FTP cu un server de Apache si când încarcă cineva orice din toate lucrurile acestea postate pe pagina ta de Facebook de exemplu o poza sau orice un mic nimic o față zămbitoare tu știi că IP-ul respectiv a intrat pe pagina ta apoi dacă ești bun programator in momentul în care cineva a accesat lucrul respectiv gata incepi sa ii citesti ce user foloseste pe Facebook incepi sa ii citesti din telefonul lui sau de pe calculatorul respectiv toate temporalele
Cookies and other site data
Si de acolo iti poti da seama ce user avea cel ce ti-a accesat pagina respectiva
plus ca mai poti face si alte lucruri pe care nu le mai povestesc eu aici pentru ca nu vreau sa mai existe prea multi oameni destepți pe planetă. Exista posibilitatea să pui intrebări la un server si el să îti răspundă treburi foarte utile. dar cu cât știu mai puțini cu atât cei ce știu sunt mai valoroși

| Adry05 a răspuns:

Fake, eventual alea cu bani ți-ar putea zice. Și-a luat o prietenă pentru Instagram, nu mai știu cât plătește, și a testat și îi apar vizitele pe profil