| PumpkinDoll a întrebat:

De ieri nu-mi mai merge netul(Digi RDS), apărea chestia aia galbena in bara jos in dreapta la iconiță.Am dat "open network and sharing >>center"."PC--Network--x-Internet. Deci era conectat la network dar nu și la internet.Am incercat cu troubleshot problems....nimic.Am intrat în LAN sa schimb dnsurile la IPv4 cu cele de la Google.....nimic.Am resetat modemul la setările din fabrică. Acum am intrat pe Mozilla, am băgat acel ip 192.168.11.Am intrat după cum am zis"Administration,System Management,restore default.
Bun, acum după ce l-am resetat,când intru la "Status,Wan conection, îmi arată "NO CONECTION AVAILABLE ". Daca intru la "Network-Wan-Wan connection"îmi apar căsuțele alea unde trebuie' sa bag parola și userul De la ISP/Din contract, chestia e că nu pot, căsuțele alea sunt inactive.Cum as putea sa-l fac din nou? ZTE F660RV1

12 răspunsuri:
| Celcestietot a răspuns:

Mai bine ii chemi pe baietii care lucreaza acolo, ca s-ar putea sa fie o problema cu vreun cablu, cu modemul etc.

| cfrtobias a răspuns (pentru Celcestietot):

Prima oara poate incerca asa si daca nu e bine poate chema

| Celcestietot a răspuns (pentru cfrtobias):

Da, de ce sa nu incerce.

Bula
| Bula a răspuns:

Daca ai dat in Mozilla adresa "192.168.11", aceea este GRESITA.
IP trebuie sa fie din 4 grupuri de numere (fiecare intre 0-255), separate cu punct.

Dupa ce introduci IP-ul CORECT a routerului, trebuie sa apara fereastra unde cere numele si parola.
- Daca nu apare fereastra, atunci ori IP-ul este introdus gresit, ori cablul nu este conectat /este intrerupt intre router si calculator.

- Daca le ai introdus corect, treci la configurarea "Wan", alegi modul PPPoE, introduci EXACT numele si parola de acces primit de la RDS (sunt scrise pe prima pagina a contractului), avand grija la literele minuscule si majuscule (trebuie sa fie perfect introduse, altfel sistemul nu deosebeste literele, fiindca au coduri diferite!
Din acest moment, daca codul este corect si acceptat, atunci calculatorul se conecteaza deja pe internet.

Pentru setarea wi-fi citeste manualul router-ului.

| PumpkinDoll explică (pentru Bula):

Am greșit eu.E 192.168.1.1.....Deci după cum am zis,am băgat parola și userul, am intrat, m-am dus la System Management și am dat "Restore default". Acum nu mai știu cum sa l fac, plus că acum când mă duc la Status->Network interface->Wan Connection, in dreapta nu exista nicio căsuța de bifat sau scris, scrie doar No Connection Available.

Bula
| Bula a răspuns (pentru PumpkinDoll):

La wan pune PPPoE, dupa care va trebui sa introduci numele si parola primita de la RDS.
Citeste si manualul router-ului!

| PumpkinDoll explică (pentru Bula):

Când fac asta trebuie sa am cablul conectat in unitate/placa de rețea, in Wan(ăla din spatele modemului?

Bula
| Bula a răspuns (pentru PumpkinDoll):

Cablul de la unitate trebuie sa fie conectat la unul din cele 4 mufe Lan.
Altfel nu se "vede" router-ul de pe calculator.

Cablul care vine de la RDS (cu internetul) se conecteaza la Wan (a 5-a mufa, de culoare diferita).

| PumpkinDoll explică (pentru Bula):

Sunt doar 2 mufe, GE și FE

Bula
| Bula a răspuns (pentru PumpkinDoll):

In acest caz se pare ca nu e router.
E doar un simplu modem optic /UTP + telefonie fixa + wifi (la unele sub-modele).
Citeste aici:
http://mariuscucu.ro/cum-merge-internetul-wireless-ont-zte-digi
Iar daca nu te descurci, suna la cei de la RDS, sa te ajute.

| anonimg a răspuns:

1. Când internetul nu mai merge, nu este neapărat problema din router.
2. Când problema este din router, nu trebuie neapărat să umblăm în setările ei. De multe ori, cun un simplu off/on routerul revine la viață. Dacă nu, îi dăm o resetare.

Dar când nu mai merge internetul, punem cablul de internet direct în pc ca să ne asigurăm că avem internet pe cablu. Dacă nu este internet pe cablu, atunci sunăm la firma de internet și nu umblăm la router.
Dacă avem internet pe cablu, atunci umblăm la router, dar niciodată nu-i stricăm setările dacă acestea au mers mai înainte.
Dacă este fibră optică, atunci cablul este defect (întrerupt) și numai firma poate rezolva problema schimbând-ul pe tot.

Verifică dacă ai internet pe cablu.
Dacă este un router obișnuit (deci fără fibră optică), mai întâi îl resetezi ținând 5-10 secunde apăsat pe butonul reset.
După aceea suni la Digi și te învață ei ce să faci dacă ești în fața pc-ului și dacă ai și timp suficient.