| Arthiom a întrebat:

Intrebare pentru cei ce se pricep la electronica. Daca as vrea sa construiesc un amplificator audio, care din urmatoarele IC-uri ar fi mai bun? lm386 sau TDA2003V? Stiu ca TDA2003V este mai puternic, dar sunt curios care va produce o calitate a sunetului mai buna: lm386 sau TDA2003V? Daca se poate as vrea si o poza cu schema circuitului.

10 răspunsuri:
| TrăieşteClipa a răspuns:

Componentele discrete cu cat mai putina reactie neagativa te ajuta sa obtii o calitate mai buna a sunetului.
Uita de circuitele integrate daca iti construiesti un amplificator clasic.

| Arthiom explică (pentru TrăieşteClipa):

Si o diagrama?

| Arthiom explică (pentru TrăieşteClipa):

Si inca ceva, am ales sa fac un amplificator cu circuit integrat pentru ca necesita mai putine componente, iar cele clasice includ o multime de rezistori condensatori tranzistori etc iar diagramele sunt destul de complicate pentru mine, caci sunt incepator.

| TrăieşteClipa a răspuns (pentru Arthiom):

Http://www.okazii.ro/......a154914884

Cumperi unul de acesta si nu te mai doare capul

| Arthiom explică (pentru TrăieşteClipa):

Pai bine bine, il cumpar, dar dupa unde mai e farmecul, daca nu il fac eu? Am un sistem audio surround foarte bun, chestia asta e doar sa ma distrez si sa mai invat ceva. Totusi vad ca s-a folosit un tda acolo, ceea ce imi poate fi de folos, multumesc oricum

| TrăieşteClipa a răspuns (pentru Arthiom):

Nu sunt montate.
Trebuie sa le montezi sa le lipesti sa le probezi etc.

| Arthiom explică (pentru TrăieşteClipa):

Interesant, dar o sa caut o diagrama pe internet cu amplificator tda, deoarece e mai convenabil ca pret, pentru ca pot gasi in oras piesele la pret mai redus decat tot kit-ul cu tot cu tva si transport.

| TrăieşteClipa a răspuns (pentru Arthiom):

Si cablajul?
Si aspecul conteaza.

| halogen001 a răspuns:

Tda2003 e mai puternic decat lm386 (6w pentru tda si 0.7W pentru lm)