| Marley08 a întrebat:

Am nevoie de ajutor de la un profesionist in calculatoare gaming. Nu de mult mi-am achizitionat un laptop Del Inspiration care e oarecum un pic de gaming. (cu 16 milioane) Merge csgo cu graficile pe low si cu cateva setari de lag. Ma rog. Eu vreau sa-mi cumpar componente daca se pot numi asa. Gen memorie ram. Ca sa imi mearga The forest cu graficile pe high. Cat mai ieftin posibil. Am uitat sa specific, sunt incepator in chestia cu calculatoarele de gaming. Aici sunt niste informatii care sper sa ajute.


Procesor. Intel(R) Core(TM) i3-5005U CPU @ 2. 00GHz 2.00GHz. Installed memory (RAM) 4.00 GB (3.42 GB usable)


Processor: Calculations per second 6.5. Memory RAM : Memory operations per second 7.2. Grapichs: Dekstop performance for Windows Aero 4.9. Gaming graphics 3D business and gaming graphics performance. Primary hard disk: Disk data transfer rate 5.9. Funda

2 răspunsuri:
| Mr14Anonim a răspuns:

Salut! uite cum sta treaba, nu vreau sa te dezamagesc, dar laptopurie sunt gadgeturi care au ca scop orice altceva in afara de gaming ( lucrari office etc. datorita usurintei utilizarii lor si a transportarii). toate componentele sunt compacte si bineinteles nu pot avea performante ridicate. ele fiind capsulate, e foarte greu sa adaugi altele si nici nu merita. sfatul meu este sa vinzi laptopul si daca vrei, te pot ajuta cu o configuratie de desktop! de exemplu, ram-ul nu te ajuta sa ai o grafica mai buna, ci placa video. placile video sunt undeva pe la 800-900 lei (una modesta ) dar sunt foarte mari ca dimensiuni. spun ca nu merita sa investesti intr-un laptop daca vrei gaming. bafta!

| CPAElites a răspuns:

Offff..cu banii aia iti faceai un super pc.
I3 + GTX 750 TI ducea toate jocurile cu setari date pe mediu spre high cu minim 30 fps-uri la rezolutie Full HD.

Daca tu ai vrut laptop! Stai si plangi langa el, nu ai ce-i face. nu poti schimba placa video nici procesorul.