| mariusicabossulica a întrebat:

Am o problema cu contul Apple. Mi-am cumpărat acum aproximativ 1 săptămâna jumate 2, doua melodii de pe iTunes cu cardul de la Raiffaisen BANK (visa). Melodiile le am totul a mers ok. Acum când vreau sa-mi descarc ceva de pe appstore indiferent ca este gratis sau costa ceva îmi zice ca " A apărut o problema de facturare cu o achiziție anterioară. Actualizați-va metoda de plata". Când actualizez iar metoda de plata adică bag datele cardului din nou îmi spune "Metoda dumneavoastră de plata a fost respinsă, introduceți o alta metoda de plata"

1 răspuns:
| StefanescuDaniel a răspuns:

Asa ceva am patit si eu dar nu cu iphone. Am patit la sistemul Android si la Windows pe pc. Ceva nu ii convine. La mine a fost prima data din cauza ca telefonul era pe numele meu iar cardul cu care am facut platile nu era pe numele meu, dar eram unicul imputernicit la el. Iar altadata am trecut cardul pe numele meu mi-am facut contul meu la banca separat si a mers bine o vreme pana cand nu a mai vrut din nou, fara sa primesc niciun motiv de la banca de ce se intampla asta si a trebuit sa il schimb din nou cardul, iar acum cu cardul schimbat functioneaza dupa ce am reactualizat metoda de la plata.