|

Buna! Am o problema cu cartela de la cosmote.

Am fost astazi sa mi-o reincarc si mi-a dat un cod. Codul a fost primit o singura data, dar atunci nu s-a reactivat extraoptiunea si nu am primit nici un euro. Acum cateva minute am sunat la 1234 sa vad ce se intampla cu cartela si ce credeti? Mi-a spus ca accesul de reincarcare pe aceasta cartela este restrictionat.

Asta inseamna ca nu am sa pot sa mai reincarc deloc cartela si trebuie sa o schimb? Sau pot face ceva.

Va rog sa ma ajutati.

6 Raportează Evaluează
6 răspunsuri:
| a răspuns:

E posibil sa-ti fi expirat cartela daca nu ai mai incarcat-o de mult.In cazul asta cred ca trebuie sa o schimbi sau sa te duci la cosmote sa-ti dea una cu acelasi nr daca nu vrei sa-l pierzi.Am patit si eu o chestie din asta recent...

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru Bondarel99):

Nu este din cauza ca nu am mai reincarcato mult. in ultimele 7 luni imi bagam din timp euro si mi se reincarca automat. insa acum nu am mai putut si am asteptat cam o luna si un pic.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Crishulinaaa):

Daca poti sa suni si sa trimiti mesaje inseamna ca nu s-a demagnetizat, asteapta sa vezi daca isi revine...

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru Bondarel99):

Nu pot sa dau decat beep pentru ca primesc in fiecare luna pe 1 cate un euro. dar in rest acei 5 euro pentru care am platit nu mi-au intrat in cont

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Cei de la cosmote vor clarifica problema.Nu iti fa griji, nu vei pierde nimic

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Suna la relatii cu clientii sau mergi la sedil lor si comunicale problema

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează