|

Hey TPU... Azi am primit un mesaj ciudat de la RDS: "Stimate client, ati utilizat pana astazi 100% din traficul de date mobile pe care il puteti efectua in roaming national luna aceasta. Efectuarea de trafic de date mobile in roaming national va fi posibila doar incepand cu data de 01 a lunii calendaristice urmatoare. Traficul de date mobile in reteaua proprie Digi Mobil poate fi efectuat in continuare, conform tipului de abonament contractat. Va multumim! Echipa Digi"! Problema e ca eu am Net nelimitat. Mi-am verificat si creditul :"Pana la data 2015-07-29 12:00 ati consumat 17 min nationale/internationale din 87 incluse si 455 MB. Valoarea estimata de plata 0.01 EUR fara TVA."! Nu inteleg nimic. Tin sa mentionez ca stau la 20km de Oradea, dar nu cred sa fie asta problema. Multumesc anticipat.

1 Raportează Evaluează
Răspuns Câştigător
| a răspuns:

Din cate stiu cei de la Digi au un parteneriat cu Vodafone si in momentul cand nu ai semnal pe Digi intra pe Vodafone. Partea nasoala e ca pe Vodafone ai doar 200 MB trafic. Probabil Digi stau cam prost cu semnalul in zona ta si intra pe Vodafone. Cel mai bine suni la suport clienti sa te ajute cu problema ta.