|

Mai are cineva probleme cu contul lor My Vodafone? Dupa cateva zile cand site-ul a mers pe sarite din cauza unor lucrari de mentenanta, acum nu imi mai recunoaste parola. Si sunt convins ca e cea corecta, am dat si resetare, dar tot degeaba.
Mai grav e ca mi-am prelungit abonamentul si ca sa imi vina telefonul nou trebuie sa apas de pe mail cu "Accepta oferta". Fac asta, ori ma duc pe broken page, ori la ecranul de log in, unde iar nu merge parola.

Fara sa accept oferta, un fel de semnatura digitala, nu mi se livreaza telefonul. Pe care l-am platit si dinainte cu cardul. Am sunat sa reclam chestiile astea azi, mi-au zis ca ma vor suna maine. Desi daca le mergea site-ul cum trebuie trebuia sa am telefonul deja in mana.

Sunt client de mai bine de zece ani, e prima data cand prelungesc online si nu intr-un magazin. Si ultima. Site-ul e sub orice critica. Asistenta la fel.

1 răspuns:
| a răspuns:

Ai scris e-mail bine sau pus numar? si dupa parola