eileen
| eileen a întrebat:

Care a fost cea mai frumoasa vacanta din viata voastra? Detaliati.

Răspuns Câştigător
tundenana
| tundenana a răspuns:

Acum 6 ani am mers cu iubitul meu (actualul sot) la o mica tura a Romaniei... am fost la Piatra Craiului, Cluj, Sibiu, Bucuresti si la intoarcere Predeal, Brasov, Sovata, Praid... a fost foarte frumos... de neuitat... am fost fara ganduri, fara probleme, am facut ce am vrut noi, ne-am plimbat mult, am stat foarte mult de vorba, ne-am planuit viitorul, am visat cu ochii deschisi cum va fi familia noastra... a fost ultima vacanta in care nu ne-a pasat de nimeni si de nimic, ultima oara cand ne-am putut cu adevarat detasa de lumea din jur... of ce frumos a fost ...cat de dor mi-e de vremurile acelea...

11 răspunsuri:
Brigaela
| Brigaela a răspuns:

Luna mea de miere, 10 zile in Turcia, cu mic dejun si fara prea multi bani de mancare, dar cu ruine, istorie si dragoste pe saturate.

Bula
| Bula a răspuns:

Anul trecut, ca si in multe alte, am facut o tura de drumetie in Muntii Apuseni cu corturi, prieteni, vizitand o serie de pesteri, stanci, cascade, timp de 2 saptamani.

lolita
| lolita a răspuns:

Dupa ce am terminat liceul, am fost admisa la facultate si ca totul sa fie de vis a fost prima data cand am facut dragoste. happy
vacanta asta nu o voi uita niciodata, cu toate ca am vizitat locuri frumoase asta mi-a placut cel mai mult. happyhappy
trei dintr-o lovitura happy

| baba a răspuns:

A fost vacanţa petrecută cu prietenul meu în Bucureşti. O vară am disecat Bucureştiul în 14, am mers în fiecare loc în care am fi putut vedea ceva. 3 luni a durat, în septembrie deja ne săturasem de oraş.

| simpluEu. a răspuns:

Cea mai frumoasa vacanta...cred ca acum 4 ani cand am fost pentru prima data la Roma. A fost super...am vizitat tot ce se putea vizita.

| ShaKuri a răspuns:

Nu a fost vacanta. A fost un stagiu de practica. dar pentru mine a fost vacanta. Am stat 5 saptamani la mare, Neptun impreuna cu vreo 20 de colegi. Rusoaice mai multe decat romance (foarte frumoase gagicile). cazare si masa moaca, bautura la pret de producator... piscina si terasa cu lautari in cadrul spatiului de cazare, acces liber la spectacole si in majoritatea cluburilor.laughing. A fost dezmat.

| claw_4117 a răspuns:

Cea mai frumoasa vacanta a fost cea de vara. Acolo s-a format grupul nostru de prieteni. Mai exact la festivalul timisoreana.

| mary_9593 a răspuns:

Cea mai frumoasa vacanta din viata mea [de pana acum] a fost anul trecut alaturi de prietenul meu [ am fost prin mai multe locuri ale Romaniei. la mare. la munte]. impreuna cu mai multe cupluri si ne-am simptit minunat.

| eumi a răspuns:

O sa fac tot posibilul sa fie in vara asta.

| dani9354 a răspuns:

Anul trecut am fost pe valea Loirei si am vizitat aproape toate castelele din franta

| avalon a răspuns:

In vara lui 2008. pe cand am prins si eu 3 zile libere. pe vremea cand lucram la Dacia. am iesit din tura vineri la 6pm. am luat trenu via iasi. si am petrecut 3 zile cu iubita mea intr. un apartament inchiriat... am fost numai noi 2 sa ne simtim bine. am facut dragoste nebuneste. si urma luni seara sa intru in tura de noapte toata saptamana. program 12/12 mi. a placut si nu am sa uit ce a fost intre noi... pacat ca ea a uitat straight face