Nu inteleg de prost ce sunt (inainte sa ma faca dadn[de parca ar putea]), de ca intrati la t/a si sa va enervati, in plus e misto si adevarata poanta. Daca-ti place bine daca nu taci, fugi si linisteste-te, fa sex. Neprotejat. Psihic. Ce trebuie sa-njuri? De Craciun? Esti un cosmar genetic dnd sau cum iti zice. Pacat ca nu sunt exclusi injuratorii de pe site sa putem comunica civilizat. Si pe urma te mai duci si la vot...
Hai ca iti dau eu raspunsul. Esti prost. Da' esti prost rau. Daca ai nervi du-te si ii varsa pe mata sau tot neamu tau. Iaca na, nu te du in club daca te deranjeaza si scuteste-ne de postari de astea ridicole. Du-te si fa greva foamei sau ce proteste vrei la tara, de unde vii. Sanatate si succes la toti!
Ești mai idiot/ă decat credeam. Povestea e FICTIVĂ de aia e postata la categorie. Din fericire sunt asistent medical care trăiește în Slovenia, am o fiică de 5 ani, nu frecventez cluburile (nu sunt cocalar) doar barurile de rockeri, nu sunt furios (nu știu de unde ai tras tu concluzia asta). Hai să-ți zic povestea ta: Nu știi de glumă, probabil ești o labă tristă, zilnic te uiți pe redtube și ai vrea să fi bagată în seamă, nu știi să săruți, ai fost abuzată sexual de tatal tau vitreg și nu ai mai mult de 14 ani. True?
ps. nu-mi mai umple categoria de jeg comunist și pretenții de intelectual.
Specia pe care ti-a fost dat s-o vezi (ce ghinion
) pe la 3-4, prin cluburi, se poate sa fi avut parte numai de baieti carora li se tot invarte patul, fix cand nu trebuie. D`aia.
Ma gandesc ca, daca ai fost traumatizat de peisaj, trebuie sa incerci altceva...de exemplu, un club masonic, cele mai multe Obedienţe nu admit femeile ca membri. Dar nu-i sigur, nici Masoneria nu mai e ce-a fost!
Desigur, exemplul meu fictiv raspunde povestii tale fictive si, din cand in cand, rad ca semn ca m-am prins
Ce dracu frate... de unde dracu ați apărut? În afară de Vacuță nu știu pe nimeni. Ce dracu cautați la TA daca nu aveți simtul umorului și cinism?